کد خبر: ۲۰۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - 13 April 2023
عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون رشد منابع بانک توسعه تعاون در پایان سال ۱۴۰۱ را همراه با ۳۲‌درصد رشد در مقایسه با سال پیشین اعلام کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون رشد منابع بانک توسعه تعاون در پایان سال ۱۴۰۱ را همراه با ۳۲‌درصد رشد در مقایسه با سال پیشین اعلام کرد.

محمد‌جعفر ایرانی عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار نوروزی با مدیران ستادی و طی ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران استانی اظهار کرد: این بانک در پایان سال گذشته رشد ۳۲ درصدی منابع و رشد ۵۰ درصدی مصارف را محقق کرده است که از میانگین شبکه بانکی بالاتر بوده است.

وی افزود: این بانک دستاوردهای ارزشمندی در حوزه‌های مختلف مالی، اعتباری و بانکی به جامعه هدف ارائه داده است و ظرفیت‌های بانک برای تداوم و گسترش بانکداری توسعه‌ای مناسب است. عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: با تدابیر اعمال شده نسبت مصارف به منابع به سطح متعارف نزدیک شده است و استان‌ها نیز این رفتار حرفه‌ای را در نظر دارند که در صورت وصولی مناسب و رشد منابع، امکان رشد مصارف نیز فراهم می‌آید. وی گفت: افزایش ۱۲۰ درصدی سرمایه بانک در واپسین روزهای سال گذشته اثرات مثبتی در کفایت سرمایه بانک به همراه داشته است و با برنامه‌های تحولی که در بانک در حال اجراست این افزایش سرمایه در راستای گسترش خدمات و حمایت از تعاونی‌ها به کار گرفته می‌شود.

این مقام ارشد خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون حرکت رو به رشدی را آغاز کرده است و برنامه‌های بهبود بهره‌وری در بانک در حال اجراست و بانک در جمیع جهات به سطح بالندگی و سرآمدی نزدیک می‌شود. ایرانی با تحلیل حوزه‌های اقتصادی و سیاسی کشور گفت: به‌رغم تحریم بی‌پایه و اساس اقتصاد ایران از سوی کشورها، با ایفای نقش فعالانه دولت در معادلات منطقه راهکارهای متعددی برای گسترش بازرگانی و بی‌اثر کردن تحریم‌ها صورت پذیرفته است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: