کد خبر: ۲۰۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - 10 April 2023
در پی انجام موفقیت آمیز ممیزی مراقبتی سالیانه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در شرکت بیمه آسیا و انطباق الزامات این استاندارد، گواهی نامه مربوطه برای این شرکت در سال ۱۴۰۱ تایید و صادر شد.

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه آسیا بر مبنای ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ برای چهارمین سال متوالی مورد تأیید قرار گرفت.

در پی انجام موفقیت آمیز ممیزی مراقبتی سالیانه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در شرکت بیمه آسیا و انطباق الزامات این استاندارد، گواهی نامه مربوطه برای این شرکت در سال ۱۴۰۱ تایید و صادر شد.

بنابراین گزارش، گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه آسیا توسط موسسه بین المللی CBQA GLOBAL صادر شده است. این شرکت در زمینه صدور گواهی نامه های استاندارد سیستم مدیریتی ISO فعالیت می کند.

گفتنی است، ایزو ۹۰۰۱ استانداردی بین المللی و شناخته شده برای ایجاد، اجرا و حفظ سیستم مدیریت کیفیت در هر شرکت است. این استاندارد بین المللی به منظور افزایش رضایت مشتری، استفاده از رویکرد فرآیندی را به هنگام توسعه، اجرا و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت در نظر می گیرد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: