کد خبر: ۲۰۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - 08 April 2023
حق بیمه تولیدی بیمه های باربری و کشتی و هواپیما شرکت بیمه " ما " در سال 1401 با 59 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال 1400 به حدود 741 میلیارد ریال رسیده است .

 حق بیمه تولیدی بیمه های باربری و کشتی و هواپیما شرکت بیمه " ما " در سال 1401 با 59 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال 1400 به حدود 741 میلیارد ریال رسیده است .

حق بیمه تولیدی بیمه های باربری شرکت بیمه "ما" در سال 1401 با نزدیک به 60 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال 1400 به حدود 741 میلیارد ریال رسید، همچنین تعداد بیمه نامه های صادره این رشته بیمه ای در این مدت با 35 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال 1400 بیش از 15 هزار فقره می باشد.

الهام تاجیک باغخواص مدیر بیمه های باربری و کشتی و هواپیما ضمن تایید این خبر خاطر نشان کرد: با وجود شرایط نا مساعد اقتصادی و تحریم که تاثیر کلی بر ریتم منفی بیمه های باربری در صنعت بیمه داشت ولی شرکت بیمه " ما " با حضوردر کنار بیمه گذاران و ارائه مشاوره ، راهنمایی و ارائه نکات لازم به آنها علاوه بر کاهش ریسک ،کمک شایانی در مسیر رسیدن به اهداف تجاری شان داشته است .

تاجیک افزود: ما در شرکت بیمه " ما" تمامی تلاش و کوشش خود را به آن سمت سوق دادیم که از رقابت غیر حرفه ای و نا سالم پرهیز کنیم و با اخلاق حرفه ای و مدیریت ریسک مناسب بتوانیم علاوه بر جذب پرتفوی مناسب، در خصوص نظارت و کنترل فنی بر واحدهای اجرایی ، ارائه آموزش های مستمر در رشته های باربری و کشتی و هواپیما به شعب و شبکه فروش ، حفظ بیمه گذاران و مشتریان وفادار و قدیمی و جذب بیمه گذاران جدید با حسن نیت در ارائه اطلاعات، تکریم بیمه گذاران ، بازنگری مجدد بخشنامه ها و دستور العمل های داخلی شرکت با توجه به مباحث فنی و شرایط روز جامعه و توانمند سازی واحدهای اجرایی در این مسیر موفق باشیم .

وی در خاتمه گفت: شرکت بیمه "ما " در سایه توجهات حق تعالی و توکل بر ایزد منان و تلاش و کوشش جمعی کلیه همکاران ستادی ، شعب ، شبکه فروش و استفاده از کلیه ظرفیت های موجود توانست به حق بیمه فوق والبته با کاهش نسبت خسارت 1/44- درصد در مقایسه با مدت مشابه سال 1400 دست یابد.

نگار کریمی
منبع: بیمه ما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: