کد خبر: ۲۰۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - 08 April 2023
به‌پرداخت ملت طی سال ۱۴۰۱ حدود سه هزار میلیارد و ۵۷۱ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به سال گذشته آن حدود ۱۳ درصد رشد داشته که حدود ۵۷ درصد از این درآمد حاصل از خدمات شارژ بوده است.

گزارش فعالیت ماهانه یک‌ماهه منتهی به پایان سال ۱۴۰۱ شرکت به‌پرداخت ملت در سامانه کدال منتشر شد.

به گزارش بانکداری ایرانی، به‌پرداخت ملت طی سال ۱۴۰۱ حدود سه هزار میلیارد و ۵۷۱ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به سال گذشته آن حدود ۱۳ درصد رشد داشته که حدود ۵۷ درصد از این درآمد حاصل از خدمات شارژ بوده است.

گزارش مالی سال ۱۴۰۱ شرکت به‌پرداخت ملت بیان‌گر تداوم روند صعودی درآمدهای شناسایی‌شده این شرکت است. براساس اطلاعات سامانه کدال در سال ۹۹ درآمد شناسایی‌شده این شرکت معادل دوهزار میلیارد و ۶۹۸ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۰ درآمد این شرکت به سه هزار میلیارد و ۸۵ میلیارد تومان رسید. این روند صعودی در سال ۱۴۰۱ نیز ادامه یافته و درآمدهای شناسایی‌شده این شرکت با رشد حدود ۱۳درصدی به سه هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان رسیده است.

البته در اطلاعات مندرج در سامانه کدال به دلیل تغییر سال مالی به‌پرداخت ملت مجموع درآمد سال ۱۴۰۱ این شرکت به صورت تجمیعی منتشر نشده است. این شرکت سال گذشته سال مالی خود را به دهمین سال ماه تغییر داد و به همین واسطه درآمد کل منتهی به سال مالی آن در سامانه کدال نیامده است.

در سامانه کدال دو ستون حاوی درآمد شناسایی‌شده به‌پرداخت ملت آمده که یکی از آن منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ است و یک ستون مربوط به درآمد منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ است و در واقع مجموع این دو عدد معادل با درآمد سال شمسی ۱۴۰۱ به‌پرداخت ملت است.


گزارش فعالیت به‌پرداخت ملت نشان می‌دهد بیشترین حجم درآمد به‌پرداخت ملت در سال ۱۴۰۱ مربوط به خدمات شارژ بوده که بالغ بر دو هزار میلیارد تومان از درآمد شناسایی‌شده این شرکت در این سال را تشکیل می‌دهد. یعنی بیش از نیمی از درآمد سال گذشته به‌پرداخت ملت مربوط به درآمدهای حاصل از خدمات شارژ بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: