کد خبر: ۲۰۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - 25 March 2023
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ایران با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ سطح تعرفه‌ها و خدمات بیمه ورزشی تا سه برابر افزایش یافت، خاطرنشان کرد: در سال جدید، بیمه ورزشی افزایش نخواهد یافت.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ایران با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ سطح تعرفه‌ها و خدمات بیمه ورزشی تا سه برابر افزایش یافت، خاطرنشان کرد: در سال جدید، بیمه ورزشی افزایش نخواهد یافت.

سید اشکان اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در خصوص فعالیت‌های فدراسیون پزشکی ورزشی در تعطیلات نوروزی با تأکید بر اینکه این فدراسیون خدمت‌رسان است و مسابقاتی ندارد، اظهار داشت: در سال جدید تمرکز بر اردوهای ورزشکاران جهت آماده‌سازی مسابقات هانگژو بیشتر است و در تعطیلات نوروز هم پوشش معاینات سلامت اردوهای نوروزی را به‌صورت مستمر داریم.

وی افزود: در زمینه خدمات درمانی، تلاش ما بر این بود که تسریع خدمات ایجاد کنیم که در این راستا، سامانه خدمات درمانی به‌روزرسانی و این امکان فراهم شده که از تمامی استان‌ها، مدارک درمانی به‌صورت اتوماسیونی و رایانه‌ای انجام شود. ضمن اینکه زمان بازپرداخت تعرفه‌های خدمات درمانی را به زیر یک هفته رساندیم.

دبیر فدراسیون با اشاره به اینکه علاوه بر کارهای روزانه و ارتقای سطح نیروی انسانی و اداری، در جهت توانمندسازی استان‌ها و سایر فدراسیون‌ها و کاهش وابستگی آنان در زمینه توانبخشی به فدراسیون پزشکی ورزشی گام‌های مؤثری برداشته شده است، خاطرنشان کرد: در ۱۴۰۱ افزایش سطح تعرفه‌ها و خدمات بیمه ورزشی تا سه برابر ایجاد شد. همچنین نظارت بر باشگاه‌های ورزشی و بیمارستان‌های طرف قرارداد افزایش یافت.

وی ادامه داد: افزایش تعداد بیمارستان‌های طرف قرارداد و افزایش دو مرکز رادیولوژی به ۶ مرکز در کنار تبدیل مرکز جراحی به تردد بیمارستانی با هتلینگ مناسب از جمله عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای خدمت‌رسانی به ورزشکاران بود که در سال ۱۴۰۱ رقم خورد و در سال جدید هم در تلاش برای بهبود شرایط هستیم.

اردیبهشت خاطرنشان کرد: در سال جدید، بیمه ورزشی افزایش نخواهد یافت مگر اینکه با شرایط خاص روبه رو شویم.

نگار کریمی
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: