کد خبر: ۲۰۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - 12 March 2023
مجمع سالانه پرداخت الکترونیک سامان کیش برگزار و با تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۹ تومان سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.

مجمع سالانه پرداخت الکترونیک سامان کیش برگزار و با تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۹ تومان سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.

مجمع سالانه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش بعداز ظهر شنبه با حضور 98.8 درصدی سهامداران در محل مجموعه تلاش برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به آذر 1401 و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 275 ریال سود خالص محقق شده هر سهم 90 ریال معادل 33 درصد برای هر سهم توزیع شود و مابقی سود برای افزایش سرمایه به سود انباشته منتقل شود.

براساس این گزارش، سود سهامداران حقیقی سجامی 21 فروردین، سود سهامداران حقیقی غیر سجامی از 21 فرودین با ارسال درخواست کتبی و اعلام مشخصات سهامداری و حساب بانکی به آدرس شرکت پرداخت می شود.

مطالبات صندوق های سرمایه گذاری از 21 فروردین با ارائه درخواست کتبی بر روی سربرگ شخص حقوقی امضا شده توسط صاحبان امضای مجاز، شماره حساب در یکی از بانک های متصل به سیستم شتاب و تصویر ممهور آخرین روزنامه رسمی مشتمل بر آخرین تغییرات صاحبان امضا و سود سهامداران حقوقی در مهلت مقرر قانونی از طریق هماهنگی با امور سهام از 20 مهر سال آینده پرداخت خواهد شد.

همچنین به اتفاق آرا، بانک سامان، بانک رفاه کارگران، گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان، هلدینگ سرآمد و توسعه سرمایه گذاری سامان به عنوان اعضای جدید و حقوقی هیات مدیره به مدت دو سال دیگر ابقا شدند.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: