کد خبر: ۲۰۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - 07 March 2023
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تأمین کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت‌ها درخواست مردم از مسئولان است.

 بانکداری ایرانی- فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تأمین کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت‌ها درخواست مردم از مسئولان است.

روز گذشته فرماندار نهاوند، رئیس ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و جهادکشاورزی شهرستان از وضعیت بازار و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در آستانه عید نوروز و ماه رمضان بازدید کردند.

فرماندار نهاوند در بازرسی میدانی از فعالیت کسبه در شهر نهاوند، با بیان اینکه آنچه نیاز مردم است در بازار فراهم شده، گفت: تعداد گشت‌های نظارتی با همکاری جهادکشاورزی، اداه صمت، تعزیرات حکومتی و اصناف از چهار گروه به هشت گروه افزایش یافته است.

ضرغام احمدوند اظهار کرد: در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۱۰۲۵ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند تشکیل و منجر به صدور رأی شده‌ است.

وی افزود: ذخایر کالاهای اساسی در شهرستان به‌ اندازه کافی وجود دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست و با برهم‌زنندگان نظم و مسببان ایجاد التهاب در بازار برخورد می‌شود.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: مراکز عرضه کالاهای تنظیم بازار در نقاط مختلف شهرستان درنظر گرفته شده است و در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: کسبه موظف هستند موجودی انبار و کالاهای اساسی خود را اعلام و با رعایت انصاف و اخلاق با مشتریان برخورد کنند و در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی به طور قطع طبق قانون با آنها برخورد می شود.

احمدوند در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش در بازار و نظارت بر تأمین کالاهای اساسی مورد توجه گشت‌های مشترک نظارتی در بازرسی‌ها باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: