کد خبر: ۲۰۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - 05 March 2023
رونمایی از بیمه‌نامه سفرهای داخلی
بیمه تجارت نو طرح بیمه ای جدید خود به نام آسام که به معنی سفری آسوده، امن و مطمئن را رونمایی کرد. این طرح که محصول جدید و انحصاری بیمه تجارت نو در حوزه گردشگری است که روز 14 اسفند 1401 رونمایی شد.

بیمه تجارت نو طرح بیمه ای جدید خود به نام آسام که به معنی سفری آسوده، امن و مطمئن را رونمایی کرد. این طرح که محصول جدید و انحصاری بیمه تجارت نو در حوزه گردشگری است که روز 14 اسفند 1401 رونمایی شد.

به گزارش بانکداری ایرانی ؛، حسینی قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو در مراسم رونمایی از طرح آسام، با اشاره به مفهوم طرح آسام بیمه تجارت نو به معنی آسوده سفر امن مطمئن، تاکید کرد این محصول، طرح جامعی است که پوشش های زیادی دارد که حداقل حق بیمه را به خود اختصاص می‌دهد. یعنی با همین حق بیمه حداقلی، هرچیزی که در ذهن فرد مسافر ممکن است مخاطره ایجاد کند را پوشش می دهد.

حسینی در ادامه گفت: در صنعت بیمه محصول زیادی وجود ندارد. برای اینکه بتوانیم ضریب نفوذ بیمه را بالا ببریم باید علاوه بر داشته‌های فعلی، محصول جدید هم ارائه کنیم. مهمترین تلاش باید با محوریت خانواده‌ها باشد. در واقع برای یک مسافر همواره چندین دغدغه وجود دارد. دغدغه سفر و دغدغه منزل مسکونی. نگرانی سفر اموال مانند خانه در حین سفر است.این بیمه نامه علاوه بر شخص ثالث و مازاد بر شخص ثالث است. بیمه های آتش سوزی شرکت ما از 50 میلیون تا 500 میلیون تومان است. علاوه بر موضوع منزل مسکونی، هر گونه حادثه در حین سفر را پوشش می دهند. این شرکت، در صورت بروز حادثه همراه حادثه دیده است. حتی هزینه اقامت را می‌دهد. هزینه‌های بیمارستان را پرداخت می‌کنند و همه پوشش‌ها را در قالب این طرح ارائه کردند . حق بیمه از 12 هزار تومان شروع می شود و برای پوشش پانصد میلیونی تنها 300 هزار تومان حق بیمه دریافت می کنند. در کل این طرح مناسب خانواده ها است.

حسینی تاکید کرد : یکی از استراتژی های اصلی بیمه تجارت‌‌نو در سال گذشته گسترش خرده فروشی بود که با ارائه محصولات متفاوتی که یکی از آنها طرح آسام است . اسام به مدت دو سال در انحصار شرکت بیمه تجارت‌نو قرار گرفته که بعد از اتمام آن نیز قابل تمدید است.


آسام در قالب یک طرح نواوری
بهمن سوری معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه تجارت نو در این خصوص اظهار کرد: در صنعت بیمه نیازمند به خلاقیت و نواوری هستیم تا محصولات را بر اساس نیاز جامعه تهیه و آماده کنیم. در همین حوزه کارشناسان این شرکت، طرح اسام را ارائه و مجوزهای لازم را از بیمه مرکزی دریافت کرد. این شرکت بصورت انحصاری این محصول را در حوزه گردشگری ارائه کرد. در سنوات گذشته به دلیل اپیدمی کرونا سفرها بسیار کم شده بود و به همین دلیل همین محدودیت ها گردشگری مشکلاتی داشت و امسال گردشگری بر خلاف سال های قبل راه افتاد و برای کمک حال حوزه بخش گردشگری و اسایش و ایمنی شهروندان و کمتر کردن ریسک سفر این محصول ارائه شد. این محصول پوشش های مختلفی دارد از ابتدای سفر تا اخر را پوشش می دهد و حتی اگر بلیط سفر افراد لغو شود هم تحت پوشش بیمه‌ای است. بیمه شده می تواند با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرد.

آسام پوششی جامع و کامل برای یک سفر امن
منا عروجی، مدیر بیمه های عمر ، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت نو اسام را یک طرح کاملی دانسته و می افزاید: قبلا در سفرهای خارجی این پوشش ها وجود داشت. بیمه تجارت نو بر اساس نیازهای بازار این محصول اختصاصی را ارائه کرده است. پوشش اصلی این محصول فوت، از کارافتادگی دائم، نقص عضو ناشی از حادثه است. فروش این محصول هم از طریق اژانس ها و هم از طریق سامانه فروش انجام می شود. کسانی که سفرهای هوایی، ریلی و زمین انجام میدهند قبل از سفر این بیمه نامه را می‌توانند خریداری کنند. مبنای این محصول حادثه است که هزینه های پزشکی و انتقال به مراکز درمان ایاب و ذهاب همراهان و حدود 13 پوشش دارد که مهمترین ان بیمه اتش سوزی و ترکیدگی لوله های اب منزل است. این بیمه نامه برای هر فرد از خانواده بصورت جداگانه صادر می شود. هزینه همراه شخص اسیب دیده نیز از طرف شرکت پرداخت می شود .

آسام در سامانه فروش شرکت به راحتی قابل دسترسی است
علی سالارکیا مدیرفناوری اطلاعات شرکت بیمه تجارت نو با بیان اینکه برای خرید این طرح راه های مختلفی وجود دارد گفت: اژانس های مسافرتی این طرح را ارائه می کنند. ولی برای خرید این طرح سامانه فروش هم به راحتی قابل دسترسی و استفاده است.

او افزود: در سامانه فروش بیمه تجارت چهار طرح وجود دارد که یکی از این طرح ها ، آسام است .برای خرید این طرح با ورود شماره موبایل اغاز می شود. این طرح سه روزه شروع می شود.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: