کد خبر: ۲۰۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۵ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - 28 February 2023
شرکت بیمه کاریزما در تاریخ ۱۲ آذرماه امسال پروانه فعالیت شرکت را دریافت کرده و توانسته ۱۶ محصول جدید بیمه‌‌‌های عمر و زندگی که متناسب با نیاز مخاطب است را طراحی کند.

شرکت بیمه کاریزما در تاریخ ۱۲ آذرماه امسال پروانه فعالیت شرکت را دریافت کرده و توانسته ۱۶ محصول جدید بیمه‌‌‌های عمر و زندگی که متناسب با نیاز مخاطب است را طراحی کند.

عباس اسلامی مدیرعامل شرکت بیمه کاریزما که تجربه کاری‌‌‌اش در راه‌‌‌اندازی بیمه‌‌‌های زندگی در چند شرکت بیمه‌‌‌ای از جمله کارآفرین، آسیا و شرکت بیمه «ما» بوده است، می‌‌‌گوید در شرکت کاریزما امراض خاص شامل ۳۷ بیماری است که می‌توانند از خدمات شرکت استفاده کنند. اسلامی با تاکید بر اینکه عمر زمانی انفرادی، عمر و حادثه انفرادی، عمر و حادثه گروهی، بیمه زندگی گروهی (طرح یاد)، مانده بدهکار (بانکی و سایر) تمام عمر، افراد یا شرایط خاص و افراد کلیدی سازمان از جمله خدمات بیمه‌‌‌ای شرکت هستند، افزود: سبد ترکیبی شرکت نیز دارای بیمه‌‌‌نامه‌‌‌هایی مانند طرح ثمر (عمر اندوخته‌دار) بیمه زندگی با مدیریت ثروت (سبک کاریزما) است.

مدیرعامل شرکت بیمه کاریزما با تاکید بر تفکیک بیمه‌‌‌های عمر و سرمایه‌گذاری که نیاز مردم است، اظهار کرد: در سبد بیمه‌‌‌ای شرکت، بیمه‌‌‌های مستمری و بازنشستگی شامل مدت معین قطعی و آنی، مدت معین و قطعی و بلافاصله مدت معین به شرط حیات آنی، مدت معین به شرط حیات و بلافاصله مادام‌العمر با دوره تضمین و مادام‌‌‌العمر بدون دوره تضمین طراحی شده است. اسلامی تصریح کرد: شرکت بیمه کاریزما به‌‌‌کارگیری ابزارهای بازار سرمایه در صنعت بیمه را در برنامه خود دارد. وی با بیان اینکه مزیت رقابتی شرکت بیمه کاریزما در چهار بخش تعریف شده است، ‌‌‌افزود: محصول‌خوب، فرآیند در بستر دیجیتال، بدنه کارشناسی و شبکه فروشی که منافعش را در شرکت بیمه کاریزما ببیند و شرایط رقابتی خوبی داشته باشد وجه تمایز کاریزما با دیگران خواهد بود.

در نشست معرفی شرکت بیمه کاریزما اعلام شد که بر اساس الزامات صورت‌های مالی شرکت برای دو ماه و ۱۰ روز بدون بند حسابرسی بررسی شده و به سود ۲۲ میلیارد تومان و سود هر‌سهم۹۲ ریال رسیده است. این شرکت قصد دارد با توسعه امراض خاص با ۳۷ بیماری خاص، درآمد روزانه ایام بستری بیمارستانی که در پوشش وزارت کار نیز تعریف نشده مزیت رقابتی خود را ارتقا بخشد. همچنین مدل‌‌‌های جدید بیمه‌‌‌ای مانند درآمد روزانه ایام بستری بیمارستانی به هر علت، درآمد روزانه از کارافتادگی موقت، طرح مقرری درآمد افق، مستمری سالانه به علت از کارافتادگی با ابتلا به امراض خاص بیمه شده (طرح مستمری افق) سرمایه از کار افتادگی کامل و دائم به هر علت (طرح از کارافتادگی افق) نیز از دیگر پوشش‌‌‌هایی است که با توجه به نیاز بازار طراحی شده است.


طرح‌‌‌های سرمایه نقص عضو و از کارافتادگی به هر علت (طرح نقص عضو از کارافتادگی افق) معافیت از پرداخت حق بیمه ناشی از کارافتادگی یا ابتلا به امراض خاص بیمه شده، معافیت از پرداخت حق بیمه ناشی از فوت به هر علت یا از کار افتادگی بیمه‌‌‌گذار (طرح حامی نو) کمک می‌کند تا فردی که به هر دلیلی نتواند کار کند یا حق بیمه خود را پرداخت کند از شرایط بیمه استفاده کند. در بیمه افراد کلیدی سازمان که یکی از انواع بیمه‌‌‌های زندگی است ذی‌نفع این بیمه‌‌‌نامه کسب و کارها هستند و ریسک ناشی از فوت یا ازکارافتادگی افراد کلیدی سازمان یا کسب و کار را پوشش می‌دهد، قرار است متعاقب اخذ مجوزات از بیمه مرکزی این پوشش‌‌‌ها به بازار عرضه شود.

اخبار مرتبط

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: