کد خبر: ۲۰۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - 23 February 2023
دبیر اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر با دعوت از صاحبان ایده های اقتصادی برای حضور در این نمایشگاه گفت: شرکت های سازمان اقتصادی کوثر در این رویداد با صاحبان ایده و فناوری دیدار و مسائل و مشکلات خود را حل می‌کنند.

بانکداری ایرانی- دبیر اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر با دعوت از صاحبان ایده های اقتصادی برای حضور در این نمایشگاه گفت: شرکت های سازمان اقتصادی کوثر در این رویداد با صاحبان ایده و فناوری دیدار و مسائل و مشکلات خود را حل می‌کنند.

علیرضا یوزباشی دبیر اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر امروز در دومین روز این نمایشگاه خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: 37 شرکت در 7 زمینه مختلف از سازمان اقتصادی کوثر در این نمایشگاه شرکت می‌کنند که شامل بخش‌های مختلفی مانند کشاورزی، ماشین‌آلات کشاورزی، الکترونیک، ساختمان، معادن، انرژی، مالی سرمایه‌گذاری، بیمه و بورس هستند.

وی افزود: همه شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه با مسائل خود آماده‌اند تا در مذاکرات با شرکت‌های فناور و نوآور و بهره‌گیری از زیست علم و فناوری موجود در میان نسل جوان کشور بتوانند مسائل خود را برطرف کنند؛ در این ارتباط از همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز بهره گرفته می‌شود.

دبیر اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر ادامه داد: تفاهنامه‌هایی با دانشگاه های شاهد، تهران، شریف و پارک‌های علمی فناوری به امضا رسانده‌ایم تا بتوانیم مسائل مختلف سازمان اقتصادی کوثر را با کمک آنها رفع کنیم.

یوزباشی تصریح کرد: روز اول این رویداد با موضوع برق، انرژی و بخش‌های الکترونیک کار خود را آغاز کرد و امروز نیز مسائل مربوط به مالی، بیمه و آموزش در این نمایشگاه مطرح شد.

وی افزود: به طور مثال اگر از شرکت‌های ما نیازمند به پلتفرم خاصی از جنس فناوری‌های روز است در ارتباط با فناورهای حاضر در نمایشگاه مسائل خود را برطرف می‌کنند.

دبیر اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه حلقه مفقوده صنعت دانشگاه در این نمایشگاه به هم متصل شده است گفت: در روز سوم این نمایشگاه نیز مسائل و مواردی مربوط به شرکت‌های طیور شامل زربال، بیزباد و ماهان و مرغک بررسی می‌شود.

یوزباشلو یادآور شد که شرکت‌های بخش طیور ما با 50 نیاز در حوزه‌های مختلف بزرگترین بخش طرح مسئله را در این نمایشگاه خواهند داشت.

وی گفت: در روز سوم (فردا) نیز مسائل مربوط به ساخت و ساز و معدن پیگیری می‌شود؛ روز چهارم نیز مسائل مربوط به شرکت‌های دام سبک و سنگین با حضور مسئولان شرکت‌های دانش‌بنیان بررسی و برای آن طرح مسئله می‌شود.

دبیر اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر گفت: رویداد امسال برای اولین بار در کشور به شکلی برگزار شده است که به طور همزمان شرکت‌های فناور و شرکت‌های سازمان اقتصادی کوثر در کنار هم حضور دارند و مسائل را با همراهی یکدیگر حل و فصل می‌کنند.

یوزباشلو گفت: تیم‌های فناور حاضر در این نمایشگاه تا اردیبهشت ماه با شرکت‌های این سازمان همکاری خواهند داشت تا فعالیت آنها منجر به قرارداد شود.

وی تاکید کرد: 124 نیاز سازمان اقتصادی کوثر احصاء شده است که امیدواریم حداقل 40 قرارداد امضا کنیم.

دبیر اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر یادآور شد: در روز اول این نمایشگاه قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فخاری رئیس سازمان اقتصادی کوثر، دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، برادران معاون وزیر صنعت و سردار رحیمی رئیس بسیج علمی کشور برای افتتاحیه حضور یافتند و امروز نیز مدیران بنیاد شهید، نمایندگان و روسای کمیسیون‌های مجلس و معاونت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها حضور خواهند یافت.

وی گفت: در این مدت مهمان‌های خارجی نیز از نقاط مختلف دنیا در این مراسم حضور یافته‌اند که می‌توان به سفرا، رایزن‌های اقتصادی و سرکنسول‌های کشورهای نظیر بولیوی، مغولستان، عراق و برزیل اشاره کرد که در روزهای آینده نیز مهمانان دیگری از سایر کشورها خواهیم داشت.

یوزباشلو تاکید کرد: محدودیت سنی یا تحصیلاتی برای ارائه ایده توسط افراد مختلف در این نمایشگاه وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ارائه ایده‌های اقتصادی خود در شرکت‌های مختلف سازمان اقتصادی کوثر در این نمایشگاه حضور یابد.

بنابراین گزارش اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر از تاریخ 2 تا 5 اسفند در سالن 28A نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت 9 صبح تا 16 برگزار می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: