کد خبر: ۲۰۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - 19 February 2023
جلسه مجمع‌عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) با حضور ۸۶.۹ درصد از سهام‌داران این شرکت چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

جلسه مجمع‌عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) با حضور ۸۶.۹ درصد از سهام‌داران این شرکت چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

این مجمع برای تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین پاداش اعضای هیئت‌مدیره، اخذ تصمیم برای تقسیم سود و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره برگزار شد.

در ابتدای این مجمع، آرش بابایی، مدیرعامل توسن گزارش هیئت‌مدیره به مجمع را ارائه کرد و در صحبت‌های خود از رشد ۳۷ درصدی درآمدی این شرکت در سال مالی ۱۴۰۱ خبر داد.

او در ادامه بیان کرد: «سهم فروش نرم‌افزار به درآمد کل شرکت به میزان ۳۰ درصد تثبیت شد. همچنین، توانستیم درآمدزایی از محل فروش خارجی را استمرار بدهیم و با اتمام نصب و راه‌اندازی سامانه ضد پول‌شویی در کشور فیلیپین وارد فاز پشتیبانی شویم.»

رشد ۲۰ درصدی قیمت سهام توسن
در بخش دیگری از این مجمع به بیان گزارشی از وضعیت صورت مالی شرکت توشن پرداخته شد که طبق این گزارش، قیمت سهام کشور طی سال گذشته از ابتدای سال مالی تقریبا ۲۰ درصد رشد داشته و معادل ۷۰۷ میلیون سهم شرکت به ارزش ۱۴۱۵ میلیارد تومان معامله شده است.

 


علاوه بر این، بر اساس عملکرد مالی توسن در سه سال اخیر، درآمد این شرکت به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۹،۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ معادل ۳۲۰، ۴۲۷ و ۵۸۵ میلیارد تومان در سال بوده است.

در آخر این مجمع، صورت‌های مالی شرکت با اکثریت رأی سهام‌داران تصویب و روزنامه ابرار اقتصادی به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شدند.

اعضای هیئت‌مدیره نیز با رأی سهام‌داران انتخاب و شرکت سرمایه‌گذاران فناوری تک وستا، شرکت تدبیرگران فناوری فردای ایرانیان، شرکت رسام فناوری پایا، شرکت توسعه خدمات اقتصاد آرمان، شرکت پیشتاز پردازش به ترتیب با بیشترین رأی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

شرکت ردان سیستم، سرمایه‌گذاران فناوری تک وستا آرمان نیز به ترتیب به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره شرکت توسن انتخاب شدند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: