کد خبر: ۲۰۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - 30 January 2023
با عرضه بیمه‌نامه به سازمان‌های بزرگ تلاش می‌شود ارتباط آنها با نمایندگان شرکت به نحو مقتضی برقرار تا از طریق ایشان، خدمات بیمه‌ای ارائه و بیمه‌نامه‌های خرد مربوط به کارکنان صادر و در صورت بروز خسارات احتمالی نسبت به ارائه مشاوره و پیگیری‌های لازم اقدام کنند.

 به گزارش روابط عمومی بیمه معلم سعید جبلی نایب‌رئیس هیات‌مدیره بیمه معلم با بیان اینکه استراتژی‌های فروش در شرکت‌های بیمه در دو بخش خرده‌فروشی و فروش سازمانی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در حوزه فروش سازمانی که سهامداران شرکت نیز در آن حوزه قرار می‌گیرند، سعی شده با برگزاری جلسات و ارتباطات سازمانی نیازهای تخصصی بر اساس نوع فعالیت و ماهیت کاری ایشان شناسایی، طرح‌های مناسب بیمه‌ای تهیه، با شرایط و پوشش‌های کامل و با نرخ‌های رقابتی عرضه شود.

سعید جبلی افزود: با عرضه بیمه‌نامه به سازمان‌های بزرگ تلاش می‌شود ارتباط آنها با نمایندگان شرکت به نحو مقتضی برقرار تا از طریق ایشان، خدمات بیمه‌ای ارائه و بیمه‌نامه‌های خرد مربوط به کارکنان صادر و در صورت بروز خسارات احتمالی نسبت به ارائه مشاوره و پیگیری‌های لازم اقدام کنند. این اقدام ضمن ایجاد بازار مناسب جهت نمایندگان شرکت، موجبات رضایت کارکنان سازمانی را نیز فراهم می‌آورد.

نایب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت بیمه معلم در ادامه با اشاره به طرح‌های بیمه معلم در این زمینه اظهار کرد: در این ارتباط در سال‌جاری با ارائه طرح‌های ویژه و برگزاری دوره‌های آموزشی فروش و فنی در سراسر کشور بیمه معلم توانسته پرتفوی جدید قابل‌توجهی کسب کند.

این مقام مسوول در خصوص تعامل با سهامداران از جمله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین در عین توجه به فروش خرد، تعاملات گسترده با سهامداران نیز اهمیت دارد و در همین راستا بیمه معلم تعاملات مطلوبی با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رقم زده است و همان‌طور که گفته شد طرح‌های ویژه برای سهامداران باعث شد انعقاد قرارداد بین شرکت بیمه معلم و سهامداران در سال‌جاری انجام پذیرد.

وی افزود: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به واسطه تنوع فعالیت و تخصصی بودن امور دریایی نیازمند پوشش‌های مختلف و مناسب بیمه‌ای ضرورت دارد همواره به جهت صدور بیمه‌نامه‌ها و کارشناسی خسارات احتمالی ارتباط نزدیکی با بیمه‌گر داشته باشد.

از آنجا که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سهامداران عمده بیمه معلم است از سالیان گذشته این ارتباط با ایجاد شعبه تخصصی و ارائه خدمات به موقع در محل ایجاد شده است. در این راستا بیمه معلم ضمن جذب بیمه‌های دریایی با طرح‌های جدید نسبت به ارائه خدمات بیمه‌ای به کارکنان در رشته‌های مختلف نیز اقدام کرده است. نایب‌رئیس هیات‌مدیره بیمه معلم ادامه داد: در این خصوص بیمه معلم با ارائه طرح‌های متنوع بیمه‌ای جهت مشتریان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و طرح‌های اختصاصی برای رفاه کارکنان، توانسته ضمن جذب و کسب پرتفوی جدید از سودآوری مناسبی برخوردار شود. همه این موارد به جهت ارتباطات مناسب با سهامدار عمده و ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به دست آمده است.


سعید جبلی در خصوص نقطه قوت بیمه معلم در بیست و هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت بیمه‌ای عنوان کرد‌: علاوه بر طرح‌های متنوع و سبد کالایی امروزه، شرکت بیمه معلم از تمامی طرح‌های جدید و تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کند تا بیمه‌گذاران بتوانند به راحتی و با کمترین مشکلات از سرویس‌دهی این شرکت استفاده کنند. سعید جبلی نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه معلم در پیامی خطاب به کارکنان و نمایندگان بیمه معلم عنوان کرد: بعد از گذشت ۲۸ سال از اولین روزهای صدور بیمه‌نامه در این شرکت، در حال حاضر شرکت بیمه معلم جزو چند شرکت برتر صنعت بیمه است و این شرکت بیمه‌ای توانسته به رتبه ۱ توانگری صعود کند و از لحاظ سهم بازار در بین ۹ شرکت اول بازار قرار گیرد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: