کد خبر: ۲۰۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - 28 January 2023
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج، جزئیاتی تازه از انفجار ICU بیمارستان امام سجاد یاسوج را تشریح کرد.

بانکداری ایرانی- رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج، جزئیاتی تازه از انفجار ICU بیمارستان امام سجاد یاسوج را تشریح کرد.

محمد طهماسبی در گفت و گو با ایسنا درباره جزئیات بیشتر حادثه گفت: این اتفاق ساعت ۱۶ و ۲۰ ثانیه عصر روز جمعه هفتم بهمن ماه ۱۴۰۱ در جلوی «ICU بیمارستان امام سجاد یاسوج» رخ داده که از طریق برخی رسانه ها در مورد تعداد فوتی ها و مصدومان اطلاع‌رسانی درستی نشده بود.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۹ نفر از همراهان بیماران در سالن بین دو بخش ای سی یو و سی سی یو دچار مصدومیت شده‌اند که یک نفر از آنها بدلیل شدت جراحات فوت کرد و ۸ نفر دیگر پس از اقدامات درمانی ترخیص شدند.

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج در تشریح علت حادثه اظهارکرد: هرچند دلیل اصلی وقوع حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است اما طبق گزارش‌های اولیه این حادثه در نتیجه انفجار کپسول آتش نشانی رخ داده است.

طهماسبی تصریح کرد: طبق قراردادی که با شرکت پشتیبان(آتش نشانی یاسوج) داریم کپسول های آتش نشانی نصب شده در بیمارستان هرساله شارژ و تایید می شوند و موارد لازم در این خصوص از جمله اینکه دور از سرما و گرمای شدید باید نصب شود، را رعایت کردیم البته این کپسول روز ۲۹ آبان ۱۴۰۱ بازدید و شارژ شد و ۲۹ آبان ۱۴۰۲ بازدید بعدی آن بود.

وی ادامه داد: سالانه مرتب از مردم خواهش می کنیم که بخش های اورژانس و ICU ملاقات ممنوع هستند اما مردم همکاری نمی کنند و جلوی درب ICU تجمع می کنند و حتی مواردی داشتیم که کادر پزشکی که بیماران به حضور آنها نیاز دارند برای رفتن به بخش بدلیل شلوغی و تجمع همراهان بیماران با مشکل مواجه می شوند که انتظار داریم مردم در این زمینه با ما همکاری کنند.

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج عنوان کرد: همه اسناد و مکاتبات مربوط به این کپسول آتش نشانی که با شرکت پشتیبان انجام شده و تاییدیه گرفته موجود است.

طهماسبی با اشاره به اینکه دستگاههای نظارتی در خصوص این حادثه ورود کرده اند، بیان کرد: هر کس در این زمینه متخلف شناخته شود طبق قانون با او برخورد می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: