کد خبر: ۲۰۸۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - 23 January 2023
 آن طور که اخبار رسیده حکایت دارد، «اداره کل آموزش بانک ملی ایران» در نظر دارد برای تأمین کادر مورد نیاز خود در حوزه تولید محتوای الکترونیکی «از بین فرزندان همکار شاغل/ بازنشسته (ساکن تهران)» تعدادی نیرو استخدام کند.

در حالی که هنوز عموم مردم جامعه در شوک خبر فیش حقوقی 33 میلیون تومانی دختر «نرگس معدنی پور» عضو شورای شهر تهران به سر می برند و درباره چگونگی استخدام این فرد در شورا با ابهام مواجه اند، از بانک ملی خبر می رسد که پروژه استخدام تعدادی از فرزندان کارکنان این بانک کلید خورده است.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  آن طور که اخبار رسیده حکایت دارد، «اداره کل آموزش بانک ملی ایران» در نظر دارد برای تأمین کادر مورد نیاز خود در حوزه تولید محتوای الکترونیکی «از بین فرزندان همکار شاغل/ بازنشسته (ساکن تهران)» تعدادی نیرو استخدام کند.

محمد رضا فرزین مدیرعامل پیشین بانک ملی که به تازگی به عنوان رئیس کل بانک مرکزی مشغول به کار شده است، 15 فروردین ماه امسال «در دیدار نوروزی با اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی» گفته بود که «در سال جاری آزمون استخدامی برای جذب نیرو برگزار خواهد شد»، اما اشاره نکرده بود که قرار است این استخدام از میان کارکنان همکاران خود بانک برگزار شود!

جالب این که در اطلاعیه بانک، حتی به برگزار آزمون نیز اشاره ای نشده و آن طور که این اطلاعیه آمده، گویا قرار است تنها «از فرد متقاضی جهت مصاحبه حضوری» دعوت شود.

حال این سوال مطرح است که این بانک دولتی، چرا باید فرصت های شغلی را تنها در اختیار فرزندان کارکنان خود قرار دهد؟ آیا یک بانک دولتی می تواند اساسا نیروی قراردادی یا ساعتی استخدام کند و سازوکار این استخدام، چیست؟

پس از شورای شهر، پروژه استخدام «فرزندان» به بانک ملی رسید

پیش از این نیز خبری با عنوان «اختصاص 280 میلیون تومان وام به کارمندان فوت شده بانک ملی» در بانکداری ایرانی منتشر شده بود.

همچنین این رسانه ضمن توجه به اصول حرفه ای خود از پاسخ بانک ملی استقبال می کند چراکه تعامل سازنده از ارزش های سازمانی این پایگاه خبری است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
رمضانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
بله کسی که ۳۰ سال از عمرش را در این سازمان سپری کرده حق دارد فرزندش در بانک ملی استخدام شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: