کد خبر: ۲۰۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۳ دی ۱۴۰۱ - 13 January 2023
کمسازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز در سردترین لحظات روز کمینه دمای حداقل ۲۱ ایستگاه هواشناسی، سردتر از ۲۰- درجه سلسیوس و ۱۳۵ ایستگاه سردتر از ۱۰- درجه سلسیوس گزارش شده است.

بانکداری ایرانی- کمینه سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز در سردترین لحظات روز کمینه دمای حداقل ۲۱ ایستگاه هواشناسی، سردتر از ۲۰- درجه سلسیوس و ۱۳۵ ایستگاه سردتر از ۱۰- درجه سلسیوس گزارش شده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، هواشناسی اعلام‌کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های «کوهرنگ» در چهارمحال و بختیاری و «بویین و میان دشت» در اصفهان به صورت مشترک با کمینه دمای ۲۶.۲- درجه سلسیوس سردترین شهرهای کشور و مشهد با دمای ۲۰- درجه سلسیوس سردترین مرکز استان شدند.

بر اساس این خبر در شبانه روز گذشته باز هم سرما و یخبندان به نواحی جنوبی تر کشور گسترش یافت و تعداد شهرها و ایستگاه‌های درگیر به حداقل ۴۵۰ مورد رسید.

این گسترده ترین سرمای کشور از ابتدای سال تاکنون است که دمای هوای برخی شهرهای جنوب شرق نظیر هیرمند و زاهدان در سیستان و بلوچستان را نیز تا مرز ۱۰- درجه سلسیوس کاهش داده است.

همچنین امروز در سردترین لحظات روز کمینه دمای حداقل ۲۱ ایستگاه هواشناسی، سردتر از ۲۰- درجه سلسیوس و ۱۳۵ ایستگاه سردتر از ۱۰- درجه سلسیوس گزارش شده است.

برچسب ها: سرمای هوای ، هواشاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: