کد خبر: ۲۰۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۵ دی ۱۴۰۱ - 26 December 2022
سرپرست بانک مسکن بیان داشت که افزایش سرمایه بانک مسکن سبب رونق بخشی به طرح نهضت ملی مسکن و بهبود شاخص‌های مالی بانک مسکن می‌شود.

سرپرست بانک مسکن بیان داشت که افزایش سرمایه بانک مسکن سبب رونق بخشی به طرح نهضت ملی مسکن و بهبود شاخص‌های مالی بانک مسکن می‌شود.

دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن در حاشیه اولین همایش «مسکن، ایمنی و صنعتی‌سازی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا درباره خبر افزایش 10 هزار میلیارد تومانی سرمایه بانک مسکن که از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح شده است، گفت: در اجرای بند و تبصره 18 قانون بودجه از محل فروش سهام شرکت‌های دولتی منابعی به بانک‌های دولتی اعطا می‌شود که از این طریق مبلغ 10 هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه برای بانک مسکن پیش بینی شده است که ان شالله این افزایش سرمایه در بانک مسکن باعث توسعه و رونق طرح نهضت ملی مسکن و بهبود شاخص‌های مالی بانک مسکن خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی این افزایش سرمایه در بانک مسکن صورت می‌گیرد اظهار کرد: پیشنهاد آن توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی برای اجرای قانون ارسال و بزودی به بانک مسکن ابلاغ خواهد شد.

دکتر عسکری افزود: افزایش سرمایه بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در این حوزه سبب می شود که به طرح نهضت ملی منابع بیشتری را تزریق کنیم.

سرپرست بانک مسکن اظهار امیدواری کرد با همکاری دستگاه‌های مختلف و همچنین حمایت رسانه‌ها طرح نهضت ملی مسکن به خوبی در کشور اجرا شود.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: