کد خبر: ۲۰۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 24 December 2022
بانک سامان در حوزه‌های مختلفی به‌صورت حرفه‌ای فعالیت کرده و خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این بانک علاوه بر خدمات بانکی ، محصولات بیمه گری نیز ارائه می‌کند. در حقیقت، تمام بانک‌ها در حوزه‌های بیمه‌گری نیز تا حدودی فعال هستند و اغلب در داخل شعب بانک، باجه بیمه گری نیز دارند.

بانک سامان در حوزه‌های مختلفی به‌صورت حرفه‌ای فعالیت کرده و خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این بانک علاوه بر خدمات بانکی ، محصولات بیمه گری نیز ارائه می‌کند. در حقیقت، تمام بانک‌ها در حوزه‌های بیمه‌گری نیز تا حدودی فعال هستند و اغلب در داخل شعب بانک، باجه بیمه گری نیز دارند.

به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک سامان نیز در این حوزه ورود کرده در بخش‌های مختلف صنعت بیمه حضور دارد. بیمه‌نامه‌های عمر و تشکیل سرمایه‌، بیمه تکمیلی و بیمه مسافرتی ازجمله محصولاتی هستند که بانک سامان به پوشش آن‌ها اقدام کرده است.

بیمه مسافرتی بانک سامان
بیمه مسافرتی، یکی از انواع بیمه اشخاص است. در این بیمه‌نامه، بیمه‌شده تحت پوشش هزینه‌های احتمالی ناشی از حوادث غیرمنتظره در سفر قرار می‌گیرد. این بیمه، عموماً خسارت‌های ناشی از کنسلی پرواز، هزینه‌های درمانی، گم‌شدن پول و مدارک و… را پوشش می‌دهد. الزام همراه داشتن این بیمه‌نامه بستگی به کشور مقصد دارد. با این بیمه‌نامه امکان استفاده امکانات در سراسر جهان وجود دارد. و پرداخت هزینه‌های خسارت به‌صورت مستقیم به مراکز درمان در سراسر جهان مهیاست.

هزینه‌های پزشکی، هزینه‌های دندان‌پزشکی، پوشش بار مسافر، هزینه‌های مربوط به برگرداندن جسد در صورت فوت فرد بیمه‌شده، هزینه‌های مربوط به برگرداندن کودک بی‌سرپرست در صورت فوت فرد بیمه‌شده، خسارت گم‌شدن بار تحویلی به هواپیما، پوشش تأخیر در شروع سفر، پرداخت تمام هزینه‌ها در صورت گم‌شدن گذرنامه و گواهینامه رانندگی و شناسنامه و دیگر مدارک در خارج از کشور، هزینه‌های انتقال اضطراری یکی از اعضای درجه‌یک خانواده بیمه‌شده، پرداخت هزینه‌های بازگشت بیمه‌شده به کشورش در صورت فوت اقوام، پرداخت هزینه‌های مربوط به پیگیری مسائل حقوقی، پرداخت هزینه‌های اضطراری تحویل دارو و انجام عملیات جستجو و نجات فرد بیمه‌شده ازجمله موارد مشمول این بیمه است. بانک و بیمه سامان یکی از بهترین بیمه‌نامه مسافرتی را ارائه می‌کنند.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه
یکی از محصولات مهم در این بانک، بیمه عمر و تشکیل سرمایه است که دارای مزایای زیادی است. یکی از اصلی‌ترین مزایای بیمه عمر، اندوخته صندوق است. درواقع بیمه عمر بیمه‌نامه‌ای است که شما با پرداخت مبلغی به انتخاب خود سالیانه به بیمه سامان پرداخت می‌کنید که بیمه سامان بخشی از آن را بابت هزینه پوشش‌های بیمه‌ای برداشته و مابقی را در حسابی به اسم اندوخته صندوق برایمان سرمایه‌گذاری می‌کند. در همه سرمایه‌گذاری‌ها باید انتظار سودآوری نیز داشت و بیمه‌نامه سامان این انتظار را مناسب برآورده می‌کند. طی چند سال گذشته بیمه سامان بین 16.5 تا 45 درصد در همین سرمایه‌گذاری‌ها روی اندوخته‌های بیمه عمر پرداخت کرده است . مبلغ این سودها به اندوخته صندوق اضافه‌شده و سال‌های بعد با جمع این مبالغ و حق بیمه‌های سال‌های بعد سرمایه‌گذاری شده و باعث می شود که به این اندوخته ها اصطلاحا سود مرکب تعلق بگیرد و این اندوخته‌ها به‌صورت تصاعدی اضافه بشوند.

شایان‌ذکر است که با این رشته می‌توان، امکان پرداخت حق بیمه به‌صورت اقساط ماهانه، دوماهه، سه‌ماهه و شش‌ماهه و حتی سالانه وجود دارد. علاوه بر این امکان استفاده از نرخ سو تضمینی برای سرمایه اندوخته و همچنین امکان تمدید بیمه تا سن 70 سالگی برای همه مهیا است. و نکته مهم‌تر اینکه بیمه‌گذار می‌تواند 100 درصد ارزش سرمایه خود را تسهیلات دریافت کند.

 

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: