کد خبر: ۲۰۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 17 December 2022
کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در این نشست بر اهمیت توجه به خودروسازی کشور و نقش این صنعت در رشد اقتصادی تاکید و خاطرنشان کرد: گروه سایپا با وضعیت تولید مناسبی که دارد موفقیت خوبی را کسب کرده و در شرایط سخت اقتصادی کشور، تلاش مدیران ارشد گروه سایپا جهت بهبود وضعیت موجود، بسیار ارزنده است.

 نشست مشترک مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک پارسیان با مدیرعامل و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا برای افزایش تعاملات و همکاری دو طرف، روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه برگزار شد. به گزارش بانک پارسیان، در این دیدار با اشاره به همکاری استراتژیک بانک پارسیان و شرکت سایپا، حمایت از تولید و صنعت کشور به‌‌‌عنوان یکی از وظایف بنیادی بانک پارسیان مورد تاکید قرار گرفت و درباره توسعه تعاملات و تحکیم همکاری‌‌‌های فی‌‌‌مابین، توافقاتی انجام شد.

کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در این نشست بر اهمیت توجه به خودروسازی کشور و نقش این صنعت در رشد اقتصادی تاکید و خاطرنشان کرد: گروه سایپا با وضعیت تولید مناسبی که دارد موفقیت خوبی را کسب کرده و در شرایط سخت اقتصادی کشور، تلاش مدیران ارشد گروه سایپا جهت بهبود وضعیت موجود، بسیار ارزنده است.

پرویزیان با بیان اینکه بانک پارسیان و سایپا همکاری‌‌‌های بلندمدت و مناسبی در زمینه‌های مختلف و سرمایه‌گذاری‌‌‌های مشترک باهم دارند، گفت: در حوزه تامین مالی و همکاری‌‌‌هایی که از گذشته بوده است، تقویت‌‌‌شده و ادامه خواهد یافت. وی افزود: بانک پارسیان در حوزه صنعت خودرو با تجربیات بسیاری زیادی که دارد در مجموعه زنجیره تامین و تولید خودرو حضور دارد و باید این همکاری‌‌‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم ارزش‌‌‌افزوده بیشتری برای دو مجموعه ایجاد کنیم.

مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به ظرفیت شرکت‌های زیرمجموعه بانک، یادآور شد: علاوه بر تداوم همکاری‌‌‌ها و سرمایه‌گذاری‌‌‌های مشترک در حوزه تامین سرمایه، در دیگر شرکت‌های زیرمجموعه بانک همچون بیمه و لیزینگ نیز امکانات خوبی برای توسعه همکاری‌‌‌ها فراهم است. مدیرعامل بانک پارسیان همچنین در ادامه تصریح کرد: طرح‌‌‌های خوبی بین وزارت صمت و بانک مرکزی در حال انجام است که اوراق گام، تامین زنجیره تامین و... از آن جمله است و بر این اساس شبکه بانکی می‌تواند با صنعت همکاری و همراهی متناسبی داشته باشد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این نشست گفت: بانک پارسیان یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در حوزه مشتری‌مداری و ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان الگوی نوینی را در ساختار بانکی ایجاد کرده است.

محمدعلی تیموری با اشاره به روند فعلی تولید در سایپا افزود: در حال حاضر تولید این گروه خودروساز به ۲‌هزار دستگاه در روز رسیده و حال اینکه درگذشته تیراژ تولید در حدود‌هزار و ۱۰۰ دستگاه بود. او بابیان اینکه از عرضه محصولات در بورس کالا سود بهتری برای شرکت‌های تولیدکننده حاصل می‌شود، گفت: سال گذشته از فروش محصولات گروه سایپا ۳۵‌هزار میلیارد تومان حاصل شد و امسال تاکنون نزدیک به ۷۰‌هزار میلیارد محقق شده که این افزایش ناشی از تغییر نرخ و مبلغ خودرو نبوده؛ چراکه افزایش قیمت محصول از سال گذشته تاکنون انجام‌‌‌نشده است. مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد: نتیجه حاصل افزایش تیراژ و تنوع محصولاتی است که در سایپا تولید و عرضه‌‌‌شده که امیدواریم با همین روند تا پایان سال میزان فروش سایپا به ۱۰۰‌هزار میلیارد تومان برسد و در همین راستا برنامه سال آینده این گروه تحقق بیش از ۱۵۰‌هزار میلیارد تومان تعریف‌‌‌شده است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: