کد خبر: ۲۰۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 17 December 2022
بانک ملی ایران رویکرد سودآوری به شرکت ملی خدماتی تدارک ندارد بنابراین، این شرکت باید علاوه بر عملکرد مناسب در اموری مانند پول‌رسانی، خدمات مطلوبی را نیز به کارکنان شرکتی ارائه کند.

ایبنا : قائم‌مقام بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد و تبیین سیاست‌های آتی شرکت ملی خدماتی تدارک بر رویکرد برابر مدیریت ارشد بانک به نیروهای شاغل رسمی و نیروهای قراردادی شرکتی در این بانک تاکید کرد.

ابوالفضل نجارزاده در این همایش که اعضای هیات‌مدیره، هیات عامل، معاونان و روسای بانک حضور داشتند، با تاکید بر وجود نگاه ویژه به همکاران شرکتی در مدیریت ارشد بانک گفت: نگاه مبتنی بر برابری و یکسان میان نیروهای رسمی و شرکتی در بانک ملی ایران، حاکم است. نجارزاده بیان کرد: بانک ملی ایران رویکرد سودآوری به شرکت ملی خدماتی تدارک ندارد بنابراین، این شرکت باید علاوه بر عملکرد مناسب در اموری مانند پول‌رسانی، خدمات مطلوبی را نیز به کارکنان شرکتی ارائه کند.

او ادامه داد: بانک ملی ایران تلاش دارد تا با استفاده از راهکارها و ظرفیت‌های قانونی، سطح معیشت و رفاه کارکنان را بهبود ببخشد. قائم‌مقام بانک ملی ایران گفت: تعدد قراردادهای کار در بانک ملی ایران باید از بین برود و همه بخش‌ها باید در این زمینه وحدت رویه داشته باشند و از روند یکپارچه‌ای تبعیت کنند.

او در پایان تاکید کرد: پاداش کارکنان رسمی و شرکتی که کار همسانی را انجام می‌دهند نباید تفاوت زیادی داشته باشد.چنین فاصله‌ای در سازمان احساس تفاوت به وجود می‌آورد. بنابراین برای این موضع باید راه‌حلی مناسب و کارشناسی شده پیدا کرد. حسن مونسان، عضو هیات‌مدیره نیز در این همایش گفت: شرکت ملی خدماتی تدارک از زمان تاسیس تاکنون تجربیات مختلفی را پشت سر گذاشته است و می‌توان گفت که اکنون در مرحله بلوغ و شکوفایی قرار گرفته است. وی افزود: مدیریت ارشد بانک نگاه ویژه‌ای به نیروهای شرکتی و رفع دغدغه‌های آنها دارد. این نگاه ویژه حتی در مورد بازنشسته‌ها نیز وجود دارد. مونسان تاکید کرد: با وجود تورم و افزایش هزینه‌ها اگر چه نمی‌توان همه نیازهای کارکنان شرکتی را برطرف کرد، اما مدیریت ارشد بانک در این باره تاکید دارد که تا سر حد امکان تلاش شود تا به نیازهای این کارکنان، پاسخ مناسب داده شود.

وی افزود: شرکت ملی خدماتی تدارک باید رو به بالندگی برود و برنامه‌های تازه‌ای را برای بهبود وضعیت نیروهای شرکتی و سایر بخش‌هایی که در آن فعالیت دارد، تهیه کند. در این زمینه بانک ملی ایران نیز حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد. صمد عزیز نژاد عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران در این همایش گفت: بانک ملی ایران، بانکی دولتی است که بیش از یک دهه استخدام جدیدی نداشته است و از همین رو میانگین سنی کارکنان در این بانک افزایش یافته است. وی افزود: از این رو می‌توان با ایجاد بسترهای لازم در رویه‌های بانک، از ظرفیت‌های شرکت ملی خدماتی تدارک برای جذب نیروی کارشناسی اقدام کرد تا از این طریق برخی از مشکلات پیرامون کمبود نیروی جوان و کارشناس در بانک ملی ایران، رفع شود. عزیز نژاد تاکید کرد: بانک ملی ایران راه‌های مختلفی را برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان در پیش گرفته است و در این مسیر از ظرفیت‌های شرکت ملی خدماتی تدارک نیز استفاده لازم به عمل می‌آید.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: