کد خبر: ۲۰۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - 13 December 2022
رئیس اتاق تعاون ایران، بانک توسعه تعاون را بازوی مالی در بخش تعاون عنوان کرد و ابراز داشت: تعاونی ها با همکاری و تعامل بانک توسعه تعاون، آینده بهتری را ترسیم می کنند.

در مراسم تقدیر از اعضای ایرانی اتحادیه جهانی تعاون (ICA)، بانک توسعه تعاون مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در نشستی که به مناسبت تقدیر و تشکر از اعضای ایرانی اتحادیه جهانی تعاون (ICA) برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی اجمالی از روند انتخابات هیات مدیره این اتحادیه، اظهار داشت: علیرغم محدودیت ها و حضور نمایندگان کشورهای قدرتمند و صاحب نفوذ با حمایت و همت اعضا این موفقیت حاصل گردید تا اتاق تعاون ایران به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره ICA انتخاب گردد.

رئیس اتاق تعاون ایران، بانک توسعه تعاون را بازوی مالی در بخش تعاون عنوان کرد و ابراز داشت: تعاونی ها با همکاری و تعامل بانک توسعه تعاون، آینده بهتری را ترسیم می کنند.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: این ظرفیت مهم وجود دارد تا با هم افزایی تعاونی ها در تمام بخش ها و نقش آفرینی تعاونگران در رسته های متنوع اقتصادی؛ و با اقدامات و تدابیر اتاق تعاون در این کرسی مهم بین المللی، بخش تعاون ایران در عرصه ملی و بین الملل واجد موفقیت های ویژه ای گردد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از اعضای ایرانی اتحادیه جهانی تعاون این اراده و انگیزه را دارد تا با همگرایی بیشتر با دیگر اعضای ایرانی ICA در صحنه های بین المللی حضور اثرگذار قابل تحقق است و افتخارات بیشتری از سوی تعاونگران برای کشورمان قابل دستیابی می‌باشد.

وی گفت: ایران میزبانی نشست آینده هیات مدیره اتحادیه جهانی تعاون(ICA) را عهده دار گردیده است.
شیخ حسینی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، این جلسه، شهریور ماه سال ۱۴۰۲ و همزمان با برگزاری کنگره ملی تعاون با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، انتخابات هیئت مدیره اتحادیه جهانی (ICA) خردادماه امسال، در شهر سویا کشور اسپانیا با حضور بیش از ۱۱۰ کشور دنیا برگزار و رئیس اتاق تعاون ایران با کسب آرای حداکثری و با پیشی گرفتن از کشورهای صاحب نفوذ و قدرتمند در عرصه نهضت تعاون جهان، برای اولین بار در تاریخ تعاون ایران، به عضویت در هیات مدیره اتحادیه جهانی تعاون انتخاب شد.

 

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: