کد خبر: ۲۰۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - 12 December 2022
معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آماده‌باش حدود ۴۰ گشت ویژه حامی شهر به صورت شبانه روزی برای اسکان دادن به بی سرپناهان خبر داد.

بانکداری ایرانی- معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آماده‌باش حدود ۴۰ گشت ویژه حامی شهر به صورت شبانه روزی برای اسکان دادن به بی سرپناهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان ضیایی گفت: با توجه به لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله کارتن خواب‌ها و افراد بی سرپناه، با شروع فصل سرما و با هدف حمایت و ارائه خدمات مطلوب‌تر به اقشار آسیب دیده اجتماعی، گشت‌های ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر در حال آماده باش هستند.

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد بی سرپرست و کارتن خواب با شماره تلفن فوریت‌های خدمات اجتماعی ۱۳۷ تماس حاصل نمایند تا گشت‌های حامی شهر سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بلافاصله به محل اعزام شده و مددجویان را به مددسراها انتقال دهند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۴۰ گشت ویژه حامی شهر به صورت شبانه روزی آماده باش هستند و همچنین مددسراها (گرمخانه‌ها) مناطق ۲۲ گانه نیز آماده پذیرش افراد بی سرپناه و کارتن خواب بوده تا در روزهای سرد پاییزی و زمستانی اقدام به اسکان این مددجویان کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: