کد خبر: ۲۰۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - 10 December 2022
صدور آنلاین بیمه‌های شخص ثالث، آتش‌سوزی، حوادث انفرادی، حوادث ورزشی و درخواست آنلاین بیمه عمر در وب اپلیکیشن بیمه سرمد در دسترس مشتریان است.

صدور آنلاین بیمه‌های شخص ثالث، آتش‌سوزی، حوادث انفرادی، حوادث ورزشی و درخواست آنلاین بیمه عمر در وب اپلیکیشن بیمه سرمد در دسترس مشتریان است.

این شرکت برای سهولت دسترسی همه مشتریان به خدمات آنلاین، وب اپلیکیشن بیمه سرمد را طراحی و ارائه کرده است تا همه هم‌وطنان بتوانند از طریق پلتفرم‌های IOS، Android و Windows از خدمات آن استفاده کنند.

یکی از مهمترین خدمات وب اپلیکیشن بیمه سرمد، صدور آنلاین بیمه‌های شخص ثالث، آتش‌سوزی، حوادث انفرادی و حوادث ورزشی در خانه است و درخواست بیمه‌نامه عمر نیز به صورت آنلاین در این وب اپلیکیشن میسر شده است. بیمه‌گذاران می‌توانند نرخ بیمه عمر را با شرایط و سرمایه مورد نظرشان استعلام و بررسی کنند و درخواست بیمه‌نامه عمر خود را در سامانه به ثبت برسانند.

اما در کنار ارائه خدمات صدور آنلاین، در بخش امور بیمه‌ای نیز مشتریان بیمه سرمد، می‌توانند با واردکردن کدملی و تاریخ تولد خود، به لیست بیمه‌نامه‌های جاری و وضعیت مالی آنها، لیست هزینه‌های درمان پرداختی (شامل مبلغ درخواستی و مبلغ واریزی، زمان پرداخت وجه و...)، پوشش‌های درمان تکمیلی افراد تحت تکفل و خسارت‌های غیر درمان دسترسی داشته باشند و از جزئیات پوشش‌های بیمه درمان خود مطلع ‌شوند.

همچنین مشتریان بیمه سرمد، می‌توانند از طریق این وب اپلیکیشن، به اطلاعات و نشانی نمایندگان و مراکز صدور و همچنین مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت دسترسی و از طریق نقشه آنلاین، نزدیک‌ترین مرکز درمانی مورد نظر خود را پیدا کرده و با اپلیکیشن‌های مسیریابی، بهترین مسیر دسترسی به این مراکز را مشاهده کنند.

وب اپلیکیشن بیمه سرمد با تمامی این قابلیت‌ها، به نشانی webapp.sarmadins.ir در اختیار همه مشتریان و شهروندان است.

 

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: