کد خبر: ۲۰۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 03 December 2022
بیمه البرز به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح و خوشنام صنعت بیمه، برای ارتقاء جایگاه و تداوم رضایت بیمه‌گذاران خود باید ضمن شفاف‌سازی اطلاعات و حرکت به سمت هوشمند‌سازی فعالیت‌های بیمه‌ای، از نرم افزار کاربردی یاقوت ، باشگاه مشتریان و سامانه سپید طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه رونمایی کرد.

در آستانه روز ملی بیمه ، شرکت بیمه البرز از سه محصول نوآورانه خود رونمایی کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  بیمه البرز به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح و خوشنام صنعت بیمه، برای ارتقاء جایگاه و تداوم رضایت بیمه‌گذاران خود باید ضمن شفاف‌سازی اطلاعات و حرکت به سمت هوشمند‌سازی فعالیت‌های بیمه‌ای، از نرم افزار کاربردی یاقوت ، باشگاه مشتریان و سامانه سپید طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه رونمایی کرد.

در این مراسم پور کیانی مدیر عامل بیمه البرز عملکرد و  اصلاح ترکیب پرتفوی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با سیاستگذاری جدید و متوازن سازی پرتفوی توانستیم سهم ۳۳ درصدی درمان را به ۲۵ درصد برسانیم و مصمم هستیم تا بهینه‌سازی سبد پرتفوی استمرار داشته باشد .

او رشد حدود 35 درصدی این شرکت در شاخص فروش در هشت ماهه سال ۱۴۰۱ را مورد اشاره قرار داد و ابراز امیدواری کرد که با همت جمعی تمامی کارکنان روند روبه‌رشد شرکت تداوم یابد.

پورکیانی با بیان اینکه شیوه ارتباط عمیق با مشتری در کنار استفاده از فناوری های نوین قدرت تمایز یک برند بیمه ای را مشخص می کند ، گفت:  این شرکت در راستای تحول دیجیتال  با رونمایی از ٣ محصول امیدوار است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه خدمت کنیم.

پور کیانی در ادامه افزود :  تحول دیجیتال دیگر استفاده تزئینی و مدگرایانه نیست بلکه واقعیتی است که تحقق یافته است . گستره تحول دیجیتال کل سازمان را در بر می گیرد و در دنیای کنونی ارائه خدمات به مشتریان مخصوصا در صنعتی مانند صنعت بیمه از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر شرکتی نتواند خودش را با آن تطبیق دهد ضعیف یا حتی حذف می شود.

او با اشاره به اینکه این که نرم افزار یاقوت  در جهت توسعه بیمه نامه های خرد طراحی شده است، اظهار داشت: در این نرم افزار که مشابه یک شعبه مجازی عمل می‌‌کند، تمامی مشخصات بیمه گزاران قابل دسترس بوده به طوری که به عنوان مثال در بخش خسارت بیمه گزار می‌تواند به راحتی اعلام خسارت کرده و تمامی فرآیند آن از طریق شرکت قابل رصد است.

پورکیانی در مورد موازی کاری اپ یاقوت با شعب و نمایندگان توضیح داد و تاکید کرد این سامانه به هیچ وجه رقیب زیر مجموعه های شرکت نیست و طوری طراحی شده که شخص اگر سابقه قبلی با نمایندگی داشته باشد ویا بخواهد از کد نمایندگی خاصی صدور انجام شود بسترش مهیاست وصدور یا تمدید از طریق همان نماینده صورت می گیرد مگر در شرایطی که شخص برای اولین بار بخواهد بیمه نامه ای را آنلاین خریداری کند.

حامد عابدینی معاون نوآوری وبرنامه ریزی شرکت در ادامه این نشست گفت: نرم افزار یاقوت یک شعبه مجازی است و در ۴ حوزه اصلی بخش صدور، خسارت( ارسال فرم پیشنهادات، صدور بر خط بیمه نامه آتش سوزی و حوادث انفرادی و تمدید آن) و مالی فعالیت دارد. همچنین امضای دیجیتال که برای نخستین بار در سامانه پیاده سازی و خلا قانونی آن پر شده در این سامانه دیده شده است و در بخش خسارت ،بیمه گذار می تواند پرونده خود را مشاهده و در رشته های غیر درمان اعلام خسارت کند.

عابدینی افزود: در حوزه مالی( رویت سوابق دریافت و پرداخت و واریز اقساط ) قابل مشاهده است هچنین در این اپلیکیشن ویزیت آنلاین، مشاوره ، دیدن اصالت بیمه نامه و تقویم پیش بینی شده است.

معاون نو آوری و برنامه ریزی بیمه البرز، باشگاه مشتریان را فضایی برای تعامل شرکت با مشتریان دانست و گفت:این فضا کاملا دوستانه است وی همچنین در باره سامانه سپید که برای اولین بار در صنعت بیمه ارائه می شود، نرم افزار یکپارجه درمان است که با لینک شدن به His مراکز درمانی ارتباط بر قرار میکند و مراجعه کننده میتواند با مراجعه به مراکز درمانی خدمات را دریافت کند.

او با بیان آن که در حال حاضر ۴ هزار مرکز درمانی اعم از ۱۵۰۰ داروخانه و ۲۵۰۰ آزمایشگاه برای استفاده بیمه شدگان به شرکت متصل هستند، افزود: به محض عملیاتی شدن این سامانه تمامی بیمه شدگانی که از بیمه‌نامه درمان بیمه البرز استفاده می‌کنند و با مراجعه به این مراکز و ارائه کد ملی می‌تواند تا سقف تعیین شده در قرارداد از خدمات مراکز درمانی بدون ارائه معرفینامه و بی آن که وجهی بپردازد برخوردار شود.به طوری که در گام بعدی سایر مراکز پاراکلینیکی نیز به این مراکز کنونی افزوده خواهند شد و امیدواریم در گام نهایی سایر مشتریان صنعت بیمه کشور را تحت پوشش قرار دهیم.

عابدینی همچنین با اشاره به گام‌های بعدی نرم افزار یاقوت اشاره کرد و گفت: پیش بینی ما این است که تا دهه مبارک فجر، نسخه دوم نرم افزار یاقوت رونمایی شود تا از طریق آن بیمه گزاران بتوانند نسبت به صدور آنلاین بیمه نامه اقدام نمایند.

 

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: