کد خبر: ۲۰۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 03 December 2022
هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران در حالی ۲۶‌ تا ۲۸ دی‌ماه 1401 برگزار می‌شود که در این رویداد در ۱۲ سر فصل مباحث مربوط به «اقتصاد دیجیتالی، کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان» به بحث وگفتگو گذاشته می‌شود و بیش‌ از ‌۱۰۰‌ مدیر و متخصص حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در قالب میزگردها و نشست های تخصصی در آن به سخنرانی می‌پردازند.

 بانکداری ایرانی-هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران در حالی ۲۶‌ تا ۲۸ دی‌ماه 1401 برگزار می‌شود که در این رویداد در ۱۲ سر فصل مباحث مربوط به «اقتصاد دیجیتالی، کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان» به بحث وگفتگو گذاشته می‌شود و بیش‌ از ‌۱۰۰‌ مدیر و متخصص حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در قالب میزگردها و نشست های تخصصی در آن به سخنرانی می‌پردازند.

هریک از این ۱۲‌سرفصل، کمیته علمی مجزایی دارد که مباحث مربوط به آن را پیش از برگزاری نمایشگاه مشخص می‌کنند، عنوان نشست تخصص را معین می‌کنند و بر روند مباحث نظارت علمی خواهند کرد و در نهایت بیانیه تخصصی پایانی هر نشست و کارگروه را تدوین و منتشر می‌کنند.

اعضای کمیته علمی کار گروه «بلاک چین و رمزارزها» در تراکنش هشتم  


به گزارش فابانیوز، یکی از این کمیته ها که تاکنون قطعی شده‌ است، کمیته علمی کارگروه «بلاک چین و رمزارزها» می باشد که اعضای آن به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

محمد آزادگان مدیر عامل شرکت بیتشون

مرتضی ترک تبریزی نایب رییس هیات مدیره بانک تجارت

اسمعیل ثنایی عضو هیات مدیره شرکت بیت پین

احمد جنتی فرد فعال حوزه بلاک چین

سعید خوشبخت مشاور حوزه رمزارزها

رسول رمضانیان عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد

محسن سبحانی موسس و مدیر عامل خانه بلاک چین

علی کرمانشاه استاد دانشگاه صنعتی شریف

نوش آفرین مومن‌واقفی معاون فناوری اطلاعات بانک دی

مسعود نارنجی مشاور حوزه رمزارزها

علی نوری مدیر عامل صنایع مخابرات صاایران

حسین یعقوبی رییس واحد بلاک چین شرکت خدمات انفورماتیک

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: