کد خبر: ۲۰۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - 28 November 2022
مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به ازای هر نفر ۲۰۵هزار تومان تعیین شده است. همچنین سقف تعهدات بیمه تکمیلی ۷۵میلیون تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته رشد ۶۷درصدی داشته است.

خبرگزاری صدا و سیما : مدیر عامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی منعقد شد و سقف تعهدات قرارداد مذکور ۶۷درصد افزایش یافت. دکتر علی خسروی درباره جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به ازای هر نفر ۲۰۵هزار تومان تعیین شده است. همچنین سقف تعهدات بیمه تکمیلی ۷۵میلیون تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته رشد ۶۷درصدی داشته است.

دکتر خسروی ادامه داد: بیمه‌شدگانی که تاکنون، تحت پوشش بیمه آتیه‌سازان حافظ بوده‌اند، می‌توانند از تاریخ اول آذر۱۴۰۱ با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت، به‌صورت آنلاین از خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند. وی با بیان اینکه مشخصات افراد تحت پوشش که تاکنون از این خدمات بهره‌مند بوده‌اند در سامانه وجود دارد و قراردادشان به‌صورت خودکار در سامانه تمدید خواهد شد، گفت: این افراد نیازی به مراجعه حضوری به کانون‌ها ندارند. اما افرادی که تاکنون، تحت پوشش بیمه تکمیلی نبوده‌اند و مایل هستند از مزایای بیمه تکمیلی استفاده کنند، سه ماه فرصت دارند با مراجعه به دفترهای کانون‌ها مشخصات خود و افراد تحت تکفلشان را ثبت کنند.

مدیر عامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ افزود: همچنین برای افرادی که درخواست لغو عضویت در بیمه تکمیلی دارند مهلت سه‌ماهه‌ای در نظر گرفته شده است و چنانچه حق بیمه‌ای از مستمری آنها کسر شده باشد عینا به حساب ایشان برگشت داده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سقف تعهدات قرارداد جدید برای بستری‌های فوق تخصصی ۷۵میلیون تومان، بستری‌های عمومی ۳۵میلیون تومان، خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی و سرپایی ۵میلیون تومان، عمل های مجاز سرپایی ۳میلیون تومان، انواع آزمایش‌ها یک‌میلیون و ۷۵۰تومان، لیزیک برای یک چشم ۴میلیون و نیم و برای دو چشم ۹میلیون، آمبولانس داخل شهری یک میلیون تومان و آمبولانس بیرون شهری ۲میلیون تومان و برای بیماری‌های صعب‌العلاج ۲۵میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: