کد خبر: ۲۰۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - 24 November 2022
در جلسه‌ای با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و «محسن جلواتی» معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک، تفاهم‌نامه همکاری با هدف توسعه مشارکت‌های بانکی بین ۲ نهاد امضا شد.

همکاری‌ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و گمرک گسترش یافتدر جلسه‌ای با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و «محسن جلواتی» معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک، تفاهم‌نامه همکاری با هدف توسعه مشارکت‌های بانکی بین ۲ نهاد امضا شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک ضمن تقدیر از اعتماد سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران برای پیشگامی در طرح مهریار، ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک شاهد همکاری‌های مشترک بیشتر در سایر حوزه‌ها بین 2 مجموعه باشیم.

شمسی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به اعطای مجوز پرداخت حقوق و مزایای دستگاه‌های دولتی به بانک‌های قرض‌الحسنه از سوی خزانه‌داری کل کشور، تا کنون پرداخت حقوق و مزایای بسیاری از سازمان‌ها از سوی این بانک آغاز شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به تأکید رئیس جمهوری مبنی بر اهمیت توجه به وضعیت معیشت آحاد جامعه و توجه ویژه ایشان به قرض‌الحسنه، بستر بسیار مناسبی برای تحقق بانکداری ناب اسلامی مهیا شده است.

در ادامه «محسن جلواتی» معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران در مراسم امضای تفاهم‌نامه با تأکید بر سابقه همکاری مشترک بین 2 مجموعه ابراز امیدواری کرد تا با عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه، گامی بزرگ در راستای بهبود معیشت کارکنان خدوم گمرک برداشته شود.

لازم به ذکر است پیش از این با انعقاد تفاهم‌نامه در چارچوب طرح مهریار، امکان بهره‌مندی کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات، سازمان انرژی اتمی، شرکت نفت، سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و شرکت ناوبری فرودگاه‌های کشور از وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران میسر شده است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: