کد خبر: ۲۰۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - 23 November 2022
تترلند به‌عنوان یکی از مراجع خریدوفروش تتر در کشور با مناسب‌ترین کارمزد، امکاناتی ازجمله تسویه آنی تتر و تومان، احراز هویت در کمتر از ۱۰ دقیقه، پشتیبانی ۲۴ساعته، عرضه تتر تک‌نرخی و بازار بورس تتر را در اختیار کاربران گذاشته است.

رمزارز تتر با قیمت مناسب در سکوی تبادل تترلند عرضه شده تا سرمایه‌گذاران بتوانند در شرایط تورمی ارزش دارایی خود را حفظ کنند.

رمزارز تتر (USDT) با استفاده از فناوری بلاکچین، امکان تبادل سریع و بدون محدودیت سرمایه به سراسر جهان را برای کاربران امکان‌پذیر کرده است.

تترلند به‌عنوان یکی از مراجع خریدوفروش تتر در کشور با مناسب‌ترین کارمزد، امکاناتی ازجمله تسویه آنی تتر و تومان، احراز هویت در کمتر از ۱۰ دقیقه، پشتیبانی ۲۴ساعته، عرضه تتر تک‌نرخی و بازار بورس تتر را در اختیار کاربران گذاشته است.

تتر مناسب سرمایه‌گذاری
از آنجا که با افزایش قیمت دلار، ارزش سرمایه در معرض افت دائمی قرار دارد، افراد دارایی‌شان را به دلار که ثبات قیمتی بیشتری دارد، تبدیل می‌کنند. با این‌ حال، محدودیت خرید دلار در کشور و مشکلات جابه‌جایی و نگهداری آن باعث شده سرمایه‌گذاران به دلار دیجیتال یا تتر بیشتر توجه کنند.

تتر کاربردهای دیگری نیز دارد. برای مثال، جابه‌جایی پول به سراسر جهان به‌دلیل محدودیت‌ها و کارمزد زیاد و سرعت کم، افراد را بر آن داشته که از روش سریع‌تر و به‌صرفه‌تر آن، یعنی ارز دیجیتال تتر بهره ببرند.

همچنین برای خرید رمزارزها در صرافی‌های جهانی از تتر (USDT) استفاده می‌شود. در اکثر سکوهای تبادل رمزارزی، تتر به‌عنوان پرکاربردترین جفت رمزارز برای خرید بیت‌کوین و اتریوم و سایر رمزارزهای معروف به‌کار می‌رود.

استفاده از تتر تا اندازه‌ای رواج یافته که از نظر ارزش بازار در رتبه سوم ارزهای دیجیتال قرار گرفته و از نظر معاملات روزانه، حتی بالاتر از بیت‌کوین رتبه نخست را از آنِ خود کرده است.


قیمت تتر در جهان چگونه تعیین می‌شود؟
ارزش هر کوین تتر برابر با پشتوانه آن؛ یعنی یک دلار آمریکاست. شرکت صادرکننده تتر در مقابل هر تتری که صادر می‌کند، معادل آن دلار یا اوراق بهادار در خزانه خود به‌عنوان پشتوانه ذخیره می‌کند؛ از این‌ رو، قیمت تتر نسبت یک‌به‌یک با دلار دارد و قیمت جهانی آن برابر با دلار آمریکاست.

قیمت تتر در کشورمان با استفاده از نرخ لحظه‌ای دلار محاسبه می‌شود. کاربران می‌توانند در سکوی تبادل تترلند با استفاده از تومان و از روش‌هایی مانند خرید با کارت بانکی یا انتقال بانکی، تتر تهیه کنند.


سرمایه‌گذاران از نمودار قیمت تتر در تترلند می‌توانند به‌عنوان مرجعی برای معاملات‌شان استفاده کنند؛ زیرا از سال ۱۳۹۶ تاکنون، در این نمودار قیمت تتر به‌صورت کامل ثبت شده است.

در صفحه نرخ تتر در تترلند، قیمت لحظه‌ای تتر و بیشترین و کمترین نرخ خریدوفروش تتر را در بازه‌های زمانی متفاوت می‌توان مشاهده کرد. در این بخش، نمودارهای هفت‌روزه، ۳۰روزه، سه‌ماهه، یک‌ساله و نمودار کلی قیمت تتر نیز در‌ دسترس است.

چرا خریدوفروش تتر را در تترلند انجام دهیم؟
یکی از ویژگی‌های مهم تترلند، خریدوفروش تتر با نرخ ثابت است؛ یعنی فارغ از حجم معامله انجام‌شده، تتر با قیمتی ثابت به کاربر عرضه می‌شود. تترلند به‌عنوان سکوی تبادل تک‌نرخی (OTC) تتر در کشور، شکاف قیمت خرید و فروش تتر را حذف کرده و به‌ همین‌ دلیل در کانون توجه معامله‌گران قرار گرفته است؛ به‌ویژه معامله‌گرانی که حجم معاملاتی زیادی دارند.

افزون‌ بر این، تترلند با راه‌اندازی بازار بورس تتر، این امکان را برای کاربران فراهم کرده که تتر را به‌طور‌مستقیم با یکدیگر ترید کنند. در این روش، کاربران با گذاشتن سفارش خرید یا فروش تتر، قیمت را خودشان تعیین می‌کنند و بدین‌ ترتیب می‌توانند با‌‌‌ توجه‌‌ به قیمت ورودی که داشته‌اند، از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نوسان‌گیری نهایت استفاده را ببرند.

ویژگی جذاب دیگر تترلند برخلاف سایر سکوهای تبادل رمزارزی، نبود کارمزد واریز و برداشت تتر و تومان است؛ چراکه تنها کارمزد تبدیل تومان به تتر و برعکس دریافت می‌شود که آن نیز با نرخ مناسبی محاسبه شده است.

از دیگر ویژگی‌های تترلند می‌توان به واریز و دریافت فوری تومان و تتر، کیف پول تتری و تومانی، مبدل تترلند با بیش از ۱۰۰ رمزارز، احراز هویت در کمتر از ۱۰ دقیقه و پشتیبانی ۲۴ساعته اشاره کرد. برای خرید تتر و فروش آن در تترلند، می‌توانید از وب‌سایت یا اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS این سکوی تبادل استفاده کنید.

 

منبع : راه پرداخت 

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: