کد خبر: ۲۰۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 10 November 2022
رئیس شعبه شهید قاسم سلیمانی کرج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه این شعبه از سوی بانک به عنوان شعبه منتخب بانکداری الکترونیک استان البرز معرفی شده است، گفت: در سال جاری در این شعبه ۳ هزار و ۱۰۰ فقره افتتاح حساب از طریق همراه‌بانک و وب‌سایت بانک انجام شده است.

راهکار کاهش شلوغی شعب، تقویت بانکداری الکترونیک استرئیس شعبه شهید قاسم سلیمانی کرج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه این شعبه از سوی بانک به عنوان شعبه منتخب بانکداری الکترونیک استان البرز معرفی شده است، گفت: در سال جاری در این شعبه ۳ هزار و ۱۰۰ فقره افتتاح حساب از طریق همراه‌بانک و وب‌سایت بانک انجام شده است.

به گزارش  روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «هادی بهار» رئیس شعبه شهید قاسم سلیمانی کرج با بیان اینکه منابع این شعبه نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته، گفت: منابع این شعبه به ۱۵۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: در این شعبه در سال جاری تعداد ۱۵۰۰ فقره وام پرداخت شده که ارزش این وام‌ها بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال بوده است.
رئیس شعبه قاسم سلیمانی کرج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد: این شعبه تا این برهه از سال جاری ۷ فقره وام به افراد تحت پوشش بهزیستی به مبلغ ۷ میلیارد ریال و ۳۰ فقره وام اشتغال به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به مبلغ تقریبی ۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
بهار اظهار داشت: در این شعبه در سال جاری ۶۴ فقره وام فرزندآوری به ارزش ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و ۷۸ فقره وام ازدواج به ارزش ۱۰۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

توجه ویژه به بانکداری الکترونیکی
وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کنار بانکداری سنتی به موضوع بانکداری مدرن نیز توجه بسیار زیادی دارد، خاطرنشان ساخت: در این شعبه توجه بسیار زیادی به موضوع بانکداری الکترونیک می‌شود و بسیاری از خدمات بانک مانند افتتاح حساب، درخواست وام، محاسبه معدل حساب مشتریان، ارسال کارت هدیه آنلاین و… در قالب بانکداری الکترونیک ارائه می‌شود.
رئیس شعبه شهید قاسم سلیمانی کرج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عنوان کرد: با توجه به خدماتی که در این شعبه ارائه شده، این شعبه از سوی بانک به‌عنوان شعبه منتخب بانکداری الکترونیک استان البرز معرفی و برگزیده شده است.

بهار اظهار داشت: در سال جاری در این شعبه ۳۱۰۰ فقره افتتاح حساب از طریق همراه‌بانک و وب‌سایت بانک انجام شده است.
وی تأکید کرد: همچنین مشتریان می‌توانند درخواست دریافت وام را به‌صورت آنلاین در بستر همراه‌بانک ارسال کنند که در سال جاری تا کنون ۲۶۰ درخواست وام آنلاین داشته‌ایم که ارائه وام به درخواست‌های آنلاین در اولویت قرار دارد تا از این طریق بتوانیم فرهنگ بانکداری الکترونیک را ترویج دهیم.

رئیس شعبه قاسم سلیمانی کرج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در سال جاری ۲۵۰۰ مورد همراه‌بانک و ۱۵۰۰ مورد اینترنت‌بانک در این شعبه جهت استفاده مشتریان فعال شده است.
بهار اظهار داشت: شعبه شهید قاسم سلیمانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جزء شعب خلوت از نظر حضور مشتری به شمار می‌رود؛ چرا که مشتریان این شعبه به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک سوق داده می‌شوند.
وی افزود: آمارهای موجود نشان می‌دهد که مشتریان این شعبه استقبال بسیار خوبی از خدمات بانکداری الکترونیک داشته‌اند که این امر موجب شده تا به دلیل کاهش مراجعات، راندمان فعالیت‌های این شعبه افزایش یابد.

راهکاری برای کاهش شلوغی شعب
رئیس شعبه شهیدقاسم سلیمانی کرج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عنوان کرد: دغدغه اصلی مدیران شعب، شلوغی شعب است که اگر مشتریان به استفاده از بانکداری الکترونیک سوق داده شوند، موضوع شلوغی شعب برطرف خواهد شد.

بهار گفت: با توجه به اینکه دریافت وام بیشترین تقاضای مشتریان این بانک است، بنابراین می‌توان گفت که واگذاری وام امتیازی و معدل حسابی موفق‌ترین طرح‌های بانک به‌شمار می‌روند و در رتبه بعدی می‌توان طرح کالاکارت را نیز یکی دیگر طرح‌های موفق بانک دانست.
وی افزود: مجوز اعطای وام تا سقف ۵ میلیارد ریال به شرکت‌های حقوقی برای بانک‌های قرض‌الحسنه صادر شده و اگر سقف وام‌های پرداختی به شرکت‌ها را افزایش دهیم، می‌توانیم جذب منابع بیشتری داشته باشیم.

رئیس شعبه قاسم سلیمانی کرج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در عین حال که وام امتیازی جزو مزیت‌های این بانک به شمار می‌رود، باید توجه داشت که پاشنه آشیل بانک نیز می‌تواند اعطای وام امتیازی و تعهدی قرض‌الحسنه باشد.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: