کد خبر: ۲۰۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - 06 November 2022
«بهزاد شمس‌الدینی» با بیان اینکه مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس در زمینه منابع رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داده، گفت: در ۶ماهه نخست سال جاری منابع بانک در استان فارس رشد حدوداً ۵۶ درصدی داشته که ارزش آن ۱۶هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال بوده است.

پرداخت هزینه‌های درمان بیماران نیازمند توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارسمدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس با بیان اینکه شعب این بانک در استان فارس در راستای توسعه نقش حمایتی خود در حوزه سلامت نیز وارد شده‌اند، گفت: طرح‌هایی برای حمایت از بیماران خاص که دارای مشکلات مالی هستند ایجاد شده و در این راستا با متولیان امر سلامت جلسات متعددی برگزار کردیم.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «بهزاد شمس‌الدینی» با بیان اینکه مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس در زمینه منابع رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داده، گفت: در ۶ماهه نخست سال جاری منابع بانک در استان فارس رشد حدوداً ۵۶ درصدی داشته که ارزش آن ۱۶هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: طی ۶ ماه اول سال جاری در شعب استان فارس تعداد ۳۶هزار و ۵۵۱ فقره وام به ارزش ۱۶هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس خاطرنشان ساخت: در سال جاری از سوی شعب استان فارس ۴۱۶ فقره وام ازدواج به ارزش ۵۶۴هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال، ۳۳۰ فقره وام فرزندآوری به ارزش ۲۵هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال، ۳۸۷ فقره وام کمیته امداد به ارزش ۳۰۹هزار میلیارد ریال و ۹۸ فقره وام بهزیستی به ارزش ۵۲۳هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

شمس‌الدینی اظهار داشت: در سال جاری در بخش تسهیلات بدون ضامن نیز ۱۷۲۳ فقره وام به ارزش ۲۱۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
درخشش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان فارس در حوزه بانکداری الکترونیک
وی با بیان اینکه اولویت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حرکت به سمت بانکداری الکترونیک در همه حوزه‌هاست، گفت: استان فارس در حوزه بانکداری الکترونیک جزو رتبه‌های برتر است، به‌طوری که در بین ۴ استان برتر بانک قرار گرفته‌ایم.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس خاطرنشان ساخت: این بانک تنها در چند استان شعبه مجازی دارد که استان فارس نیز جزو آن‌هاست.
شمس‌الدینی عنوان کرد: تعداد مشتریانی که از همراه‌بانک «مهریران» استفاه می‌کنند در این استان ۳۹ هزار و ۹۳۲ نفر است و ۲۸ هزار و ۶۱۹ نفر نیز از اینترنت‌بانک استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برنامه دارد تا خدمات مربوط به بانکداری مدرن را توسعه دهد، ادامه داد: در زمینه درخواست وام آنلاین ۴۳۸۳ نفر از این خدمت استفاده کرده‌اند و ۴۳ هزار و ۹۳۲ نفر نیز افتتاح حساب خود را به‌صورت آنلاین انجام داده‌اند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه توسعه بانکداری مدرن موجب می‌شود تا مشتریان با آسانی بیشتری از خدمات بانک استفاده کنند، بنابراین توصیه می‌شود که بستری فراهم کنیم تا افتتاح حساب‌ها با کدهای متفاوت نیز به‌صورت الکترونیکی انجام شود.

شناسایی مزیت‌های استان فارس از سوی بانک
شمس‌الدینی با بیان اینکه استان فارس مزیت‌های زیادی در زمینه‌های کشاورزی، دامداری و صنعت دارد، گفت: به‌طور مثال این استان بزرگترین تولیدکننده گندم کشور به‌ شمار می‌رود. ما نیز در بانک قرض‌الحسنه برنامه‌ریزی‌های متعددی برای توسعه این بخش‌ها انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان ساخت: در طول چند سال گذشته برخی کارخانه‌های استان فارس تعطیل یا نیمه‌فعال شده‌اند که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان به دنبال احیا مجدد این صنایع است تا از این طریق علاوه بر توسعه اشتغال در استان، زمینه توسعه صنعت نیز فراهم شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افزود: علاوه بر برنامه‌ریزی برای توسعه صنعت در این استان، برنامه‌ریزی برای توسعه بخش کشاورزی و دامداری هم صورت گرفته تا شاهد شکوفایی بیشتر این حوزه‌ها باشیم.
شمس‌الدینی ادامه داد: با استفاده از طرح کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توانستیم بستری در استان فارس فراهم کنیم تا بنگاه‌هایی که با چالش مواجه شده بودند، مجدداً رونق گیرند.

وی اظهار داشت: برای رفع مشکلات صنعت استان فارس نیز با صنعتگران، مدیران شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان جلسه داشتیم که در حال رایزنی برای حمایت از صنایع هستیم تا در توسعه بخش تولید استان گام‌های مؤثری برداریم.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس اظهار داشت: با استفاده از طرح مهریار بانک، بستری فراهم کردیم تا سازمان‌ها و ادارات استان حساب‌های خود را به این بانک منتقل کنند و این امر موجب شده تا منابع زیادی به شعب بانک در استان فارس افزوده شود.
شمسالدینی گفت: در طرح حمایت از تعاونی‌های مسکن سازمان‌ها و ادارات توانستیم یک سری از منابع را به سمت بانک سوق دهیم. همچنین تعاونی‌های مسکن توانستند از طرح حمایتی بانک استفاده کنند و کارهای نیمه‌تمام خود را به پایان برسانند. در حال حاضر چندین تعاونی بزرگ در استان با بانک در حال همکاری هستند.


پرداخت هزینه‌های درمان بیماران خاص در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای نقش حمایتی خود در حوزه سلامت نیز وارد شده، افزود: طرح‌هایی برای حمایت از بیماران خاص که دارای مشکلات مالی هستند طراحی شده که در این راستا با متولیان امر جلسات متعددی برگزار کردیم.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد: با برخی بیمارستان‌های استان قرارداد منعقد کردیم تا اگر بیماری برای تأمین هزینه‌های درمان با مشکل مواجه بود، بتواند از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وام دریافت کند. این وام تا سقف ۳۰ میلیون تومان و اقساط ۳۶ ماهه تعیین شده است.


شمس‌الدینی عنوان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس در راستای جذب خیرین نیز فعالیت‌هایی را آغاز کرده به‌نحوی که خیرین با افتتاح حساب و از محل امتیاز سرمایه خود می‌توانند وام دریافت کنند یا افرادی را برای دریافت وام به بانک معرفی کنند.


وی با بیان اینکه فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس مورد حمایت استاندار و امام جمعه این استان قرار دارد، گفت: یکی از خیرین با پرداخت اقساط ۴ فقره وام به ارزش مجموعاً ۷۰۰ میلیون تومان، امکان خرید یک دستگاه سی‌تی‌اسکن برای یکی از شهرستان‌های این استان را فراهم کرد.


مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه همه طرح‌های بانک را می‌توان طرح‌های موفق دانست، اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح‌های بانک متناسب با نیازهای جامعه طراحی شده، بنابراین می‌توان گفت این طرح‌ها بسیار کاربردی و عملیاتی هستند.


پیشرفت در حوزه حساب‌های جاری در استان
شمس‌الدینی خاطرنشان ساخت: در استان فارس در سال جاری در حوزه حساب جاری پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتیم و به‌واسطه طرح مهریار در زمینه افتتاح حساب‌های پس‌انداز نیز رشد خوبی داشته‌ایم. در واقع می‌توان گفت در رابطه با افتتاح حساب‌های پس انداز شاهد یک حرکت جهادی در استان بوده‌ایم.


وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اولویت اصلی خود را ایجاد سبک اسلامی قرض‌الحسنه در جامعه قرار داده، تأکید کرد: بنابراین این بانک در همه طرح‌های خود به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم است؛ چرا که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز در بیاناتشان بر موضوعات محرومیت‌زدایی، تولید و اشتغال پایدار تأکید کرده‌اند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس گفت: استان فارس در بحث ارزیابی‌های ۶ ماهه رتبه نخست برنامه عملیاتی کل کشور را با امتیاز ۱۱۰ کسب کرده است. همچنین از ۱۰ شعبه برتر بانک تعداد ۶ شعبه مربوط به استان فارس است.


۵۰ درصد شعب استان در زمره شعب برتر
شمس‌الدینی خاطرنشان ساخت: در ارزیابی‌های صورت گرفته شعبه‌های فسا، کازرون، نورآباد ممسنی، غدیر، نصر و مرودشت جزو شعبه‌های برتر بانک در کشور معرفی شده‌اند. در واقع ۵۰ درصد شعب برتر بانک مربوط به استان فارس است که این دستاورد با تلاش همه کارکنان بانک در استان فارس محقق شده است.


وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس رتبه یک جذب منابع را به خود اختصاص داده که این دستاورد افتخار بزرگی است. تا کنون در سال جاری در این استان حدود ۵۶ درصد رشد منابع داشتیم که برنامه داریم تا پایان سال جاری این رقم را افزایش دهیم.


مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد: طی ۲ سال گذشته که بنده مسئولیت شعب بانک در استان فارس را پذیرفتم، میزان جذب منابع چندین برابر شده است. منابع استان ۳۸۴۰ میلیارد ریال بود که این رقم اکنون به ۴۵هزار و ۱۸۶ میلیارد ریال افزایش یافته است.

 

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: