کد خبر: ۲۰۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - 06 November 2022
مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خراسان رضوی، قرض الحسنه را عامل برکت در زندگی افراد دانست و ترویج آن را از وظایف مدیران ارشد سازمان ها برشمرد.

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خراسان رضوی، قرض الحسنه را عامل برکت در زندگی افراد دانست و ترویج آن را از وظایف مدیران ارشد سازمان ها برشمرد.

به گزارش  روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «اسماعیل نورمحمدی» مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خراسان رضوی در نشستی صمیمی با «نوراله نظریان» مدیر شعب بانک در استان، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان، خدمات بانک را درخور تحسین دانست و این شیوه از ارائه خدمت را یک هنر توصیف کرد.
وی با اشاره به مشکلات مردم در حوزه اقتصادی بیان داشت: راهبرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حل مشکلات مالی و معیشتی مردم بسیار اثرگذار بوده است و در این شرایط باید بیش از همیشه برای ترویج این سنت پسندیده الهی گام برداشت تا افراد بیشتری بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

نورمحمدی ادامه داد: در برهه کنونی هنر مدیران ارشد سازمان‌ها این است که فرهنگ قرض‌الحسنه را در میان مردم جامعه ترویج کنند تا بسیاری از مشکلات موجود با این شیوه مؤثر و خداپسندانه حل شود.

وی با اعلام اینکه اداره رفاه استانداری خراسان رضوی آماده همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است، تأکید کرد: قرض‌الحسنه برکت را وارد زندگی مردم می‌کند و مدیران رفاهی استانداری خراسان رضوی از ظرفیت‌های این بانک در جهت رفاه کارکنان استفاده خواهند کرد.

در ادامه این جلسه نظریان به تشریح خدمات بانک پرداخت و عنوان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در کنار مردم بوده و در قالب هم‌افزایی با نهادهایی از جمله بنیاد برکت، برای ایجاد اشتغال در استان‌های مختلف کشور گام‌های مؤثری برداشته است.

وی ادامه داد: طرح‌های متعددی در بانک وجود دارد که به تناسب نیاز مردم در کوتاه‌مدت یا بلندمدت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
نظریان بانکداری الکترونیک را از مزایای اصلی این بانک برشمرد و گفت: استفاده از ابزارهای نوین در حوزه بانکداری موجب شده تا محدودیت‌های جغرافیایی در استفاده از خدمات بانک برداشته شود و هر شخص در هر نقطه از کشور می‌تواند نسبت به افتتاح حساب و بهره‌مندی از خدمات بانک اقدام کند.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: