کد خبر: ۲۰۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - 03 November 2022
مدیر شعب استان گیلان از آغاز همکاری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت سهامی گیلان کشتار صومعه‌سرا (مرغ مطهر) خبر داد.

مدیر شعب استان گیلان از آغاز همکاری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت سهامی گیلان کشتار صومعه‌سرا (مرغ مطهر) خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «محمدرضا نجفی شعاع» مدیر شعب استان گیلان با «رحیم فلاح عادلخواه» مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سهامی گیلان کشتار صومعه‌سرا (مرغ مطهر) دیدار و گفت‌وگو کرد.

«نجفی شعاع» در این دیدار ضمن تأکید بر حمایت مالی بیشتر از بخش کشاورزی و دام و طیور، گفت: کمک به این بخش و شرکت‌های تولیدی در دستور کار این بانک قرار دارد.

وی با اشاره به راهبرد کلان بانک در گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی اقشار نیازمند و دهک‌های پایین جامعه خاطرنشان ساخت: آنچه طی این چند دهه و پس از اجرای بانکداری اسلامی در کشور، تا حد زیادی مغفول مانده بود، پاسخگویی سریع و مطلوب به نیازهای خرد اما ضروری آحاد جامعه و عمدتاً طبقات محروم بود که خوشبختانه این خلأ آشکار با تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا حد زیادی پوشش داده شده است.

مدیر شعب استان گیلان در ادامه به تشریح جزئیات طرح‌های وام بانک پرداخت و خواهان افتتاح حساب شرکت نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، انتقال حساب حقوق و دستمزد پرسنل شرکت و انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری شد.

در ادامه «فلاح» ضمن تجلیل و قدردانی از خدمات بانک و با استقبال از طرح‌های ارائه شده، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، با انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، برای رفع دغدغه مالی پرسنل و خانواده‌هایشان تلاش خواهیم کرد تا با انگیزه بالاتر سبب افزایش راندمان کاری در شرکت شوند.

شرکت سهامی گیلان کشتار در شهرستان صومعه‌سرا واقع شده است و محصولات این شرکت با عنوان اختصاری «مرغ مطهر» عرضه می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: