کد خبر: ۲۰۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - 29 October 2022
با اشاره به فرایند انتخاب اعضای هیئت‌مدیره گفت: طی هفت ماه گذشته با تلاش و همدلی تمامی همکاران ستاد و صف با تولید 14 هزار و210 میلیارد تومان حق‌بیمه و با نسبت خسارت 32 درصد توانستیم در صنعت بیمه، عملکرد بسیار مطلوبی از خود ثبت کنیم.

مدیرعامل بیمه دانا از رشد 197 درصدی در شاخص فروش این شرکت طی هفت ماه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران ستادی این شرکت که در محل تالار اجتماعات ساختمان سعدی برگزار شد، با اشاره به فرایند انتخاب اعضای هیئت‌مدیره گفت: طی هفت ماه گذشته با تلاش و همدلی تمامی همکاران ستاد و صف با تولید 14 هزار و210 میلیارد تومان حق‌بیمه و با نسبت خسارت 32 درصد توانستیم در صنعت بیمه، عملکرد بسیار مطلوبی از خود ثبت کنیم.

ایشان همچنین ضمن قدردانی از قائم‌مقام، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت در خصوص عملکرد درخشان هفت ماهه شرکت در سال‌جاری، اظهار داشت: کسب این موفقیت بزرگ در صنعت بیمه حاشیه سود مناسبی را ایجاد کرده است، به‌طوری که در طی شش‌ماه گذشته بالغ بر 1900 میلیارد تومان از عملیات بیمه‌ای سود به‌دست آورده‌ایم که بخشی از آن را جهت جبران کسری ذخایر گذشته شرکت تخصیص دادیم.

مدیرعامل بیمه دانا با تأکید بر استراتژی و راهبردهای کلان این شرکت درکوتاه و بلندمدت افزود: یکی از برنامه‌های کلان ما افزایش سرمایه شرکت است که در تلاش هستیم میزان آن را از دو هزار به چهار هزار میلیارد تومان افزایش دهیم.

وی هوشمندسازی عملیات بیمه‌گری را یادآور شد و با اشاره به راه‌اندازی واحد خسارت سیار این شرکت در آینده‌ای بسیار نزدیک، گفت: با اجرای این عملیات محاسبه و رسیدگی به پرونده‌های خسارت زیان‌دیدگان از این پس در اسرع وقت و به صورت آنلاین انجام خواهد شد و به این ترتیب هزینه‌های صرف شده در حوزه نیروی انسانی صرفه جویی و از 15 درصد از تخلفات و تقلبات احتمالی نیز پیشگیری خواهد شد.

دکتر رضا جعفری در این نشست همچنین به روند برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده این شرکت و انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره اشاره کرد و ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های هیئت‌مدیره قبلی، برای اعضای جدید نیزآرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا نیز در ابتدای این نشست، طی سخنانی با اشاره به اهمیت قرارداد آموزش و پرورش، توجه جدی به اجرای کامل آن و ارائه بهترین خدمات بیمه‌‍‌ای به فرهنگیان را مورد تأکید قرار داد و از همکاران ستاد، شعب و شبکه فروش خواست تا در اسرع وقت نسبت به دریافت اقساط معوقه بیمه‌گذاران اقدام کنند.

وی، تحرک بیشتر نمایندگان و شعب، خلاقیت و نوآوری در ارائه محصولات جدید، توجه به رسالت اصلی نمایندگان و اصلاح مناسب ترکیب پرتفوی و خلق محصولات نوین بیمه‌ای را از نکات مهم و ضروری برشمرد و اظهار داشت: توازن در ترکیب پرتفوی و خلق محصولات جدید در عرصه رقابت‌های کنونی از نکات مهمی است که موجب بقا و توانمندی شرکت‌های بیمه خواهد شد.

دکتر احمد جوادی‌پور همچنین با اشاره به آماده شدن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری واحد خسارت سیار بیمه دانا افزود: با افتتاح واحد خسارت سیار این شرکت در شهر تهران، ارائه خدمات آنلاین به بیمه‌گذاران به‌زودی آغاز خواهد شد.

در ادامه مراسم، دکتر رضا جعفری، بار دیگر آقایان سیدمجتبی عطری، سیدداوود حسینی و سجاد سیفلو را به عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره معرفی و برای ایشان در سمت‌های جدید آرزوی موفقیت کرد.
اعضای جدید هیئت‌مدیره ضمن معرفی و تشریح برنامه‌ها و اهداف کاری، آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌ها و اهداف عالی شرکت به راهبری مدیرعامل اعلام کردند.

گفتنی است در نشست شورای معاونان و مدیران ستادی همچنین وحیدرضا باختری، مسعود رستم‌پور و محمد میرشکاری، معاونان فنی جدید بیمه‌های اشخاص، توسعه و برنامه‌ریزی و بازاریابی و شبکه فروش نیز به معرفی و تشریح اولویت‌ها و اهداف کاری خود و آمادگی کامل در جهت رشد و بالندگی بیشتر شرکت خبر دادند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: