کد خبر: ۲۰۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - 23 October 2022
بانک ایران زمین در نیمه نخست سال 1401
بانک ایران زمین در مهمترین سرفصل درآمدی، درآمد حاصل از تسهیلات عطایی و سپرده گذاری ها و اوراق بدهی 9 هزار و 596 میلیارد تومان درآمد کسب کرد که درمقایسه با دوره مشابه سال گذشته سه برابر رشد داشته است .

بانکداری ایرانی - بانک ایران زمین در مهترین سرفصل درآمدی، درآمد حاصل از تسهیلات عطایی و سپرده گذاری ها و اوراق بدهی 9 هزار و 596 میلیارد تومان درآمد کسب کرد که درمقایسه با دوره مشابه سال گذشته سه برابر رشد داشته است .

به گزارش بانکداری ایرانی، بانک ایران زمین که با نماد وزمین( زمین) و سرمایه 4000 میلیارد ریالی، از بانک های خصوصی فعال در بازار سرمایه کشور است دومین گزارش از صورت های مالی میاندوره ای منتهی به پایان فصل دوم سال جاری خود را منتشر کرد.

این بانک خصوصی در شش ماه نخست سال جاری توانست از محل درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی، سپرده های سرمایه گذاری و اوراق بدهی 9 هزار و 596 میلیارد تومان درآمد کسب کند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 194 درصد رشد داشته است این بانک در نیمه نخست سال گذشته سه هزار و 263 میلیارد تومان از این محل درآمد کسب کرده بود.

بانک ایران زمین در دومین بخش مهم درآمدی هم شاهد رشد 28 درصدی بود و درآمد کامزدی این بانک از یک هزار 49 میلیارد ریال در نیمه نخست سال گذشته به یک هزار و 341 میلیارد تومان در نیمه نخست سال جاری افزایش یافت.

این بانک در این دوره شش ماهه در بخش سرمایه گذاری هم 507 میلیارد ریال سود خالص کسب کرد این رقم در دوره مشابه سال گذشته 569 میلیارد ریال بود.

این بانک بورسی در سرفصل سایر درآمد ها و هزینه ها هم 47 درصد رشد تجریه کرد و از رقم 236 میلیارد ریال در دوره مشابه سال گذشته به 936 میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافت.

 

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: