کد خبر: ۲۰۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 26 October 2022
دویچه بانک روز چهارشنبه اعلام کرد که درآمد خالص سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این بانک به ۶.۹ میلیارد یورو رسیده که ۱۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و بالاترین درآمد سه ماهه سوم از سال ۲۰۱۶ است.

درآمد خالص دویچه بانک به ۶.۹ میلیارد یورو رسید که بالاترین درآمد سه ماهه سوم از سال ۲۰۱۶ است.

به گزارش ایسنا به نقل از بیزنس، دویچه بانک روز چهارشنبه اعلام کرد که درآمد خالص سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این بانک به ۶.۹ میلیارد یورو رسیده که ۱۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و بالاترین درآمد سه ماهه سوم از سال ۲۰۱۶ است.

بر اساس این گزارش، در سه ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر، سود قبل از مالیات ۱.۶ میلیارد یورو در حالی که سود سهامداران دویچه بانک ۱.۱ میلیارد یورو بوده است.

بانک گزارش کرد که طی ۹ ماه درآمد سالانه هفت درصد افزایش یافت و به ۲۰.۹ میلیارد یورو رسید، سود قبل از مالیات با ۴۶ درصد افزایش به ۴.۸ میلیارد یورو و سود پس از مالیات با ۶۸ درصد افزایش به ۳.۷ میلیارد یورو رسید.

کریستین سئونگ، مدیر اجرایی بانک گفت: در سه ماهه سوم و ۹ ماهه سال ۲۰۲۲، ما بهترین سود خود را در بیش از یک دهه برای هر دو دوره به دست آوردیم. این مورد نشان‌دهنده موفقیت تلاش‌های ما برای تغییر است.

وی افزود: ما قدرت درآمدی دویچه بانک را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده ایم و در مسیر رسیدن به اهداف ۲۰۲۲ خود قرار داریم.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: