کد خبر: ۲۰۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - 23 October 2022
بانک سینا در پایان دو فصل نخست سال برای هر سهم 150 ریال سود شناسایی کرد و خالص درآمد کارمزد خود را با 115 درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال گذشته به 321 میلیارد تومان رساند که تقریبا معادل کل سود خالص سال گذشته این بانک است .

شناسایی 150 ریال سود برای هر سهم / رشد 115 درصدی در مهمترین درآمد بانکداریبانکداری ایرانی - بانک سینا در پایان دو فصل نخست سال برای هر سهم 150 ریال سود شناسایی کرد و خالص درآمد کارمزد خود را با 115 درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال گذشته به 321 میلیارد تومان رساند که تقریبا معادل کل سود خالص سال گذشته این بانک است .

به گزارش بانکداری ایرانی  و براساس تازه ترین گزارش از صورت های مالی میاندوره ای بانک سینا منتهی به پایان فصل دوم سال جاری، این بانک 380 میلیارد سود خالص شناسایی کرد و به هر سهم 150 ریال سود تعلق گرفت که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 8 درصد رشد داشته است .

این بانک خصوصی در بخش درآمدهای کارمزدی که در نظام بین المللی بانکداری بخش اصلی درآمد بانک محسوب می شود شاهد رشد 115 درصد بود. در نیمه نخست سال جاری 321 میلیارد تومان از این محل درآمد خالص کسب کرد که معادل 20 درصد کل درآمد های عملیاتی است که حاکی از حرکت رو به رشد این بانک در مهمترین بخش درآمدی  در سال های اخیر است .

بانک سینا یک هزار و 211 میلیارد تومان هم از بخش اعطای تسهیلات بانکی و سپرده گذاری ها درآمد خالص کسب کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته است این بانک در نیمه نخست سال گذشته 928 میلیارد تومان از این محل درآمد کسب کرده بود.

جمع درآمدهای عملیاتی این شرکت بورسی با 36 درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال گذشته به یک هزار و 591 میلیارد تومان رسید و همچنین خالص سایر درآمدهای و هزینه این بانک از 36 میلیارد تومان به 50 میلیارد تومان افزایش یافت .

شناسایی 150 ریال سود برای هر سهم / رشد 115 درصدی در مهترین درآمد بانکداری  

 

 

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: