کد خبر: ۲۰۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - 23 October 2022

 مدیرعامل بیمه سرمد در پیام خود به مناسبت فرارسیدن نهمین سالروز تاسیس بیمه سرمد، از تلاش همکاران خود برای عبور از فراز و نشیب‌های سال‌ گذشته، ارتقای کارآمدی، افزایش پرتفوی و معرفی برند سرمد به عنوان شرکتی خوشنام، بی‌حاشیه و درخشان در صنعت بیمه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، متن پیام یعقوب رشنوادی به این شرح است:

همکاران گرامی؛

اول آبان، نهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه سرمد، بهانه‌ای است برای قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان و ارج نهادن به همراهی و همکاری شما سروران گرامی. تلاش‌هایی که با هدف رفع چالشها، ارتقای کارآمدی، افزایش پرتفوی و معرفی برند سرمد به عنوان شرکتی خوشنام، بی‌حاشیه و درخشان در صنعت بیمه به ثمر نشست.

ما به داشتن همکارانی چون شما که برای تحقق اهداف شرکت، همه تلاش خود را به کار می‌بندید، افتخار می‌کنیم و خدا را شاکریم که یک سال دیگر توفیق داشتیم به مشتریان گرانقدر در سرتاسر ایران عزیز خدمت کنیم.

سال 1401، پس از سال پرفراز و نشیب گذشته، سالی است که تمام تلاش ما معطوف به جبران کاستی‌ها و عقب ماندگی‌ها است و برنامه عملیاتی شرکت بر جبران زیان‌های سال 1400 تمرکز داشت تا بتوانیم به نقطه‌ سربه‌سری در سال ۱۴۰۱ دست یابیم و با امیدی مضاعف به سودآوری نهادینه شده سال‌های آتی نگاه کنیم و روند سودآوری شرکت را محقق سازیم.

بی‌شک، سال 1401 نقطه عطف فعالیت‌های شرکت بیمه سرمد و آغاز راهی است که با یک برنامه مدون برای درخشش در صنعت بیمه در پیش گرفته‌ایم.

فرارسیدن اول آبان ماه، نهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه سرمد که آغاز به کار و روند رشد و بالندگی آن مرهون اراده‌های بزرگ و تلاش‌های ارزشمند سهامداران بزرگ آن از جمله بانک معظم صادرات ایران و چند دوره مدیریت و کارکنان بزرگوار مختلفی است، را به یکایک اعضای خانواده بزرگ این شرکت، سهامداران گرامی، اعضای هیأت مدیره، مدیران و همکاران عزیز صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم.

از خداوند بزرگ مسئلت دارم به پشتوانه فضل خویش، ما را در خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی یاری کند و جایگاه شرکت در بین شرکت‌های بیمه کشور در سال جدید فعالیت آن، بیش از پیش ارتقاء یابد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: