کد خبر: ۲۰۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - 22 October 2022
رئیس شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نورآباد ممسنی گفت: کلید طلایی عملکرد و کارنامه خوب چیزی جز رضایت مشتری و مشتری‌مداری نخواهد بود. می‌توان با ارائه طرح‌های جدید انگیزشی برای مشتریان، جذب منابع را بیشتر کرد.

طرح‌های جدید انگیزشی جذب منابع بانک را افزایش می‌دهدرئیس شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نورآباد ممسنی گفت: کلید طلایی عملکرد و کارنامه خوب چیزی جز رضایت مشتری و مشتری‌مداری نخواهد بود. می‌توان با ارائه طرح‌های جدید انگیزشی برای مشتریان، جذب منابع را بیشتر کرد.

 روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «احسان آزادی» رئیس شعبه بانک در نورآباد ممسنی با بیان اینکه برنامه داریم تا پایان سال جاری رشد منابع شعبه افزایش چشمگیری داشته باشد، گفت: رشد منابع سال جاری شعبه نورآباد ممسنی نسبت به پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۴۶ درصد بوده است.

وی افزود: تعداد کل وام‌های پرداختی شعبه نورآباد ممسنی طی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ حدود ۲۲۵۶ فقره بوده که ارزش آن بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال است.

رئیس شعبه نورآباد ممسنی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه این بانک همواره در حال برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی است، اظهار داشت: در بحث همکاری با نهاد‌های حمایتی این شعبه طی ۶ ماهه اول سال جاری، تعداد ۳۱فقره وام اشتغالزایی کمیته امداد به مبلغ ۲۴میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.

افتتاح حساب‌های شعبه به‌صورت آنلاین
آزادی عنوان کرد: با توجه به حجم زیاد مشتریان و به‌منظور کاهش مراجعه آن‌ها به این شعبه همه مشتریان جدید و قدیم به سمت استفاده از ابزار و خدمات الکترونیکی بانک سوق داده شده‌اند تا جایی که سعی بر این بوده که همه افتتاح حساب‌های شعبه به‌صورت آنلاین انجام و مسیر استفاده از وام آنلاین برای همه مشتریان فراهم و آموزش داده شود.
وی تأکید کرد: شعبه نورآباد ممسنی طی ۶ ماهه اول سال تعداد ۴۰ فقره وام ازدواج به ارزش ۴۸میلیارد ریال و همچنین تعداد ۱۴ فقره وام فرزندآوری به ارزش ۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

رئیس شعبه نورآباد ممسنی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرنشان کرد: به نظر بنده بهترین راهکار برای داشتن کارنامه بهتر شناسایی نقاط ضعف شعبه و تقویت آن‌ها با انجام برنامه‌ریزی دقیق، منسجم، به موقع و با توجه به توانایی‌های پرسنل شعبه و همچنین ایجاد فضای همدلی و صمیمیت و اتحاد میان پرسنل شعبه با مدیریت صحیح است.
استقبال مشتریان از طرح حمایتی فرد حقیقی بانک
آزادی اظهار داشت: نکته‌ای که همواره باید به آن توجه شود این است که کلید طلایی عملکرد و کارنامه خوب چیزی جز رضایت مشتری و مشتری‌مداری نخواهد بود.

وی گفت: در حالی که همه طرح‌های بانک مورد استقبال است، اما طرح حمایتی فرد حقیقی بیش از سایر طرح‌ها با استقبال مشتریان مواجه شده است.

وی عنوان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری طرح‌های متنوع و خوبی با توجه به نیاز‌های مشتریان ارائه کرده است. افزون بر این، می‌توان با ارائه طرح‌های جدید انگیزشی برای مشتریان، جذب منابع را بیشتر کرد.
رئیس شعبه نورآباد ممسنی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: می‌توان از طرح مهریار بانک برای جذب منابع بالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده کرد.

آزادی اظهار داشت: به نظر بنده پاشنه آشیل بانک ریسک نقدینگی است که بانک باید با ارائه طرح‌هایی که ریسک نقدینگی را کاهش می‌دهد این ریسک را به حداقل ممکن برساند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: