کد خبر: ۲۰۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - 20 October 2022
حسینی در آستانه 29 مهرماه، روز ملی صادرات، طی پیامی از تلاشهای صادرکنندگان و فعالان تجارت بین المللی تقدیر کرد.

حسینی در آستانه 29 مهرماه، روز ملی صادرات، طی پیامی از تلاشهای صادرکنندگان و فعالان تجارت بین المللی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بانک توسعه صادرات ایران، درمتن این پیام آمده است :

بانک توسعه صادرات ایران برای تامین مالی کالاهای صادراتی و تامین ارز مورد نیاز کشور برای واردات محصولات ضروری تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار داده است.

متن پیام به این شرح است :
فعالان اقتصادی عزیز و صادرکنندگان محترم
بار دیگر در آستانه 29 مهرماه و روز ملی صادرات قرار داریم و نامگذاری این روز برای تلاشگران این عرصه و خدمتگزاران نظام اقتصادی تداعی کننده مجاهدتهای بسیار در نبرد با موانع متعدد بین المللی است.

بانک توسعه صادرات ایران سالهاست در طی طریق مسیر همراهی با شما دوستداران خدمت در حوزه تجارت، با مشکلات و موانع بسیاری از قبیل تحریمهای ظالمانه روبرو بوده و در عین حال بی وقفه و دوشادوش شما عزیزان به ارائه خدمات متنوع خود ادامه داده است.

این بانک که سه دهه پیش با انگیزه توسعه کشور و اندیشه کمک به صادرات غیرنفتی و گسترش مبادلات تجاری با سایر کشورها به عنوان یکی از مشوقان اصلی فعالان صادراتی تاسیس شد، تاکنون تلاش نموده تا در حد بضاعت و امکانات موجود، اگزیم بانکی موفق و پیشرو در ارائه خدمت باشد.

از این رو بانک توسعه صادرات ایران برای تامین مالی کالاهای صادراتی و تامین ارز مورد نیاز کشور برای واردات محصولات ضروری تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار داده است.

انعقاد تفاهم نامه با وزارت نفت برای همکاری با شرکت های دانش بنیان این حوزه، پیوستن بانک توسعه صادرات ایران به جرگه بانکهای منتشرکننده اوراق گام برای تامین مالی شرکت های تولیدی و افزایش سازوکارهای هدایت نقدینگی به سمت تولید در قالب زنجیره ارزش صادرات در سال جاری از جمله اقداماتی به شمار می رود که نقش راهبردی این بانک را در گذار از اقتصاد تک محصولی هرچه بیشتر نمایان می سازد.
از سوی دیگر به نظر می رسد توجه ویژه مجموعه دستگاههای متولی توسعه صادرات به منظور تسهیل امور، بهبود ضوابط و مقررات و افزایش سرمایه بانک توسعه صادرات ایران می تواند توان و قدرت نهاد تخصصی این بانک را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه اگزیم بانک ایران، روز ملی صادرات را به تمامی سربازان خدوم جبهه اقتصادی در بخش تولید و تجارت بین الملل تبریک گفته و توفیق خدمتگزاری را برای همگان از خداوند منان خواستارم.

سیدعلی حسینی
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: