کد خبر: ۲۰۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 18 October 2022
سفر و گردشگری بسیار روحیه‌ساز و آرامش‌بخش است، به شرط آن که خاطر انسان از خطرات محتمل در سفر آسوده باشد و بیمه سرمد با خدمات بیمه‌ای خلاقانه، این آسودگی خاطر را برای گردشگران و مسافران به ارمغان آورده است.

سفر و گردشگری بسیار روحیه‌ساز و آرامش‌بخش است، به شرط آن که خاطر انسان از خطرات محتمل در سفر آسوده باشد و بیمه سرمد با خدمات بیمه‌ای خلاقانه، این آسودگی خاطر را برای گردشگران و مسافران به ارمغان آورده است.

ایرانیان در موقعیت‌های مختلف از جمله تعطیلات ملی، مناسبتی و حتی تعطیلات پایان هفته نشان داده‌اند که سفر، گردشگری و طبیعت‌گردی را به شدت دوستدارند. در ذهن بسیاری از ما سفر، راهی برای رهایی از حال بدو فراموش کردن خاطرات ناخوشایند و مسائل و چالش‌هایزندگی است. در کنار این، سفرهای زیارتی نیز، بخش زیادی از سفرهای ایرانیان را شکل می‌دهد.

به هر شکل، سفر با هر قصد و نیتی که انجام شود، لازم است مسافران از پوشش‌های بیمه ای برخوردار باشند تا از مخاطرات احتمالی سفر در امان بمانند و در صورت بروز حادثه، همچون حوادث جاده‌ای، هزینه‌های پزشکی و خسارت‌های مالی و جانی آنها تحت پوشش‌های بیمه قرار داشته باشد و تا حد امکان جبران شود.

صنعت بیمه کشور در این راستا اقدامات موثری را آغاز کرده است و شرکت بیمه سرمد، به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه ای پیشرو و خوشنام، نیاز حوزه گردشگری به پوشش‌های بیمه‌ای متنوع را مورد توجه قرار داده و خدمات بیمه‌ای مبتکرانه ای به مسافران و گردشگران عرضه کرده است.

جبران خسارت حوادث جاده‌ای نیازمند پوشش بیمه‌ای کارآمد

اهمیت اقدامات و طرح‌های بیمه سرمد برای پوشش خطرهای سفر، از آن جهت بیشتر آشکار می‌شود که به آمارهای حوادث جاده‌ای در کشور نگاهی داشته باشیم و خسارت‌های گوناگونی را که از این طریق به افراد، خانواده‌ها و اقتصاد کشور می شود را مدنظر قرار دهیم. بررسی داده‌های آماری، حکایت از آن دارد که روزانه ۳۰ تا ۴۰ نفر در حوادث رانندگی کشور ما جان خود را از دست می‌دهند و هزینه‌های مرتبط با تصادفات جاده‌ای در ایران بالغ بر هشت درصد تولید ناخالص داخلیاست. علاوه بر این، سالانه بیش از ۳۰۰ هزار نفر نیز در تصادفات دچار مصدومیت می‌شوند که این تصادف‌ها که بخش قابل توجهی از آنها در سفرها اتفاق می‌افتد، هزینه‌های سنگین درمانی و از کارافتادگی موقت یا دائمی را به همراه دارد.
جبران این خسارت‌ها، نیازمند پوشش‌های بیمه‌ای کارآمد و خلاقانه است و شرکت بیمه سرمد، با هدف کاستن از مخاطرات سفر و برطرف کردن دغدغه‌ها و نگرانی‌های مسافران در طول سفر، پوشش بیمه‌ای نوآورانه ای را تحت عنوان «بیمه حوادثانفرادی سفر» طراحی کرده و به مشتریان ارائه کرده است. بیمه‌‌نامه حوادث انفرادی سفر که بیمه سرمد به متقاضیان و اهالی گردشگری و سفر ارائه می‌کند، شامل جبران هزینه‌هایپزشکی و پرداخت غرامت فوت و نقص عضو است.

تنوع پوشش زمانی سفر و به صرفه بودن بیمه‌نامه

یکی از نقاط ضعف بیمه‌های سفر که تاکنون در بازار بیمه کشور ارائه میشد، عدم تنوع از نظر مدت زمان پوشش بیمه‌ای بوده است و این درحالی است که بیمه سرمد این نقطه ضعف را در بیمه حوادث انفرادی سفر، برطرف کرده است، به صورتی که این بیمه‌، در قالب ۶ طرح کوتاه مدت ۱ تا ۵ روزه، ۶ تا ۱۵ روزهو ۱۶ تا ۳۰ روزه به متقاضیان عرضه می شود تا مسافران در مدت زمان دلخواه، از پوشش اطمینان بخش خدمات بیمه‌ای برخوردار باشند.

از سوی دیگر خدمات «بیمه حوادث انفرادی سفر» بیمه سرمد،به گونه ای طراحی شده است که گروه‌های سنی ۴ تا ۷۵ سالرا تحت پوشش قرار می‌دهد و در واقع پوششی که این بیمه، فراهم می‌کند، طیف سنی کامل و جامعی از مسافران را در برمی‌گیرد. علاوه بر این، بیمه سرمد با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی اقشار مختلف و به منظور همراهی حداکثری با اهالی سفر و اقشار کم‌درآمد، حق بیمه این طرح را به صورت اقتصادی و به صرفه تعیین کرده به گونه‌ای که حق بیمه طرح‌هایمختلف این بیمه‌نامه، تنها ۷۰ هزار تا ۵۶۰ هزار ریال تعیین شده است.

متقاضیان بیمه حوادث انفرادی سفر، می‌توانند با مراجعه بهنمایندگان بیمه سرمد در سراسر کشور از جزئیات بیشتر این طرح مطلع شده و نسبت به خرید بیمه‌نامه مناسب سفری که در پیش دارند، اقدام کنند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: