کد خبر: ۲۰۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - 17 October 2022
مدیرعامل بیمه کوثر در جمع خبرنگاران بیان کرد:
چشم‌ انداز کلان بیمه کوثر برتری در دو هدف «سودآوری» و «رضایت مشتریان» است و تحقق این اهداف با مدیریت ریسک و جذب بازارهای کم‌ ریسک و خرده‌ فروشی در سایه رضایت مشتریان میسر می‌ شود .

چشم‌ انداز کلان بیمه کوثر برتری در دو هدف «سودآوری» و «رضایت مشتریان» است و تحقق این اهداف با مدیریت ریسک و جذب بازارهای کم‌ ریسک و خرده‌ فروشی در سایه رضایت مشتریان میسر می‌ شود و برای رسیدن به این مقصود به مدیریت مسئولانه، پاسخگو، همت و تلاش مضاعف همه ارکان مجموعه بیمه کوثر نیاز است.

بیمه کوثر سازمانی استراتژی محور

به گزارش بانکداری ایرانی، ابوالفضل آقادادی هم‌زمان با دوازدهمين سالروز تاسيس شركت در دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب، گفت: با افتخار عرض می‌کنم که شرکت از ارکان و عناصر کافی برای بالندگی هرچه بیشتر برخوردار است که از جمله باید به سهام‌داران ارزشی و شناخته‌شده، اعضای هیات‌مدیره خبره، نیروی انسانی جوان و نخبه، مدیران با انگیزه و نمایندگان پرتلاش و منسجم اشاره کنم که آینده روشنی را در زمینه رشد و توسعه پایدار برای شرکت ترسیم می‌کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر در تشریح اهداف و برنامه‌های در دست اقدام شرکت گفت: افزایش رضایت ذی‌نفعان و سودآوری شرکت با کاهش مطالبات سررسید شده، تقویت سیستم‌های مدیریت ریسک، تفویض اختیار، نواوری در ارائه محصولات جدید، توسعه بازارهای جامعه هدف، بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری، تهیه سود و زیان به تفکیک سرپرستی‌‌های استانی، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا و کیفی‌سازی شبکه فروش از اهم اهداف و برنامه‌های شرکت است.

وی تصریح کرد: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر (طرح تحرک) اصول سیاست‌گذاری، راهبری، برنامه‌ریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی و اختیارات حداکثری به سرپرستی‌های استانی تفویض می‌شود. همچنین مدیران سرپرستی‌ها و شعب بر اساس عملکرد نمایندگان اختیارات را به آن‌ها واگذار و نظارت خود را قوی‌تر کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر جدیت بیش‌ازپیش در شناسایی، جذب و توسعه بازارهای جامعه هدف و کم‌ریسک، گفت: شایسته است معاونان، مدیران و شبکه همکاران هم‌زمان سه موضوع افزایش سهم از بازار، سودآوری و رضایت مشتریان را مدنظر قرار دهند که این مهم در فضای رقابتی امروز با خلاقیت، افزایش کیفیت خدمات، چابکی، تعامل و پاسخ‌گویی درست، درخور و به‌موقع محقق خواهد شد.

آقادادی مدیریت ریسک صحیح بیمه‌گری را یکی از عوامل مهم در انتخاب بازار دانست و گفت: برای کنترل خسارت‌ها، حوزه‌های فنی و اتکایی باید شناخت کافی از شرایط بازار، ارائه نرخ متناسب با شرایط و نیز تمهیدات لازم برای کنترل و نگهداری ریسک‌های پذیرفته‌شده را داشته و با دقت پیگیری و اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد تمایز در خدمات باید رسیدگی به پرونده‌های زیان‌دیدگان در کمترین زمان ممکن انجام شود به‌گونه‌ای که بیمه‌گذار حلاوت و شیرینی دریافت پوشش بیمه‌ای را در زمان مناسب حس کند.

مدیرعامل شرکت نیروی‌انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی هر شرکت و خالق ارزش‌ها معرفی کرد و افزود: انتظار دارم مدیران شرکت به موضوع جذب، ارتقا و نگهداشت کارکنان و نمایندگان حرفه‌ای توجه کنند.

ابوالفضل آقادادی ضمن تشريح عملكرد 12 ساله شركت ياداورشد: بيمه كوثر فعاليت خود را در سال 1389 با سرمایه اولیه به مبلغ 400 میلیارد ریال آغاز كرده است و طی پنج مرحله سرمایه خود را به مبلغ 16هزار ميليارد و 885ميليون ريال افزايش داد.

وي با اشاره به اينكه حق‌بیمه تولیدی شرکت در 6ماهه نخست سال 1401 از مرز 41 هزار میلیارد ریال عبور کرد، افزود: در این دوره فروش شرکت بیمه کوثر با 56 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 41هزار و 585میلیارد ریال رسید.

مديرعامل شركت از افزايش نسبت توانگري مالي شركت در پنج سال در سطح يك خبر داد و افزود: اين نسبت با حفظ سطح يك توانگري از 100درصد به 180 درصد رسيده است.

ابوالفضل آقادادي با تاكيد بر اينكه بيمه كوثر در سال 1400 در بخش درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری و سود خالص در صنعت بیمه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته است، يادآورشد: درآمد سرمایه‌گذاری شركت در سال 1400 بيش از 12هزار میلیارد ریال بوده است. همچنين شركت در سه ماهه ابتدایی سال 1401 در رتبه دوم سودآوری قرار گرفته است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: