کد خبر: ۲۰۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 08 October 2022
مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد ادارات امور شعب منطقه دو کشور با بیان اینکه مردم به بانک ملی ایران به عنوان سرمایه بزرگ خود اعتماد دارند و امروز این اعتماد دیرینه و نقش آفرینی باید تقویت شود، گفت: بانک خلق پول نمی کند بنابراین باید منطق بانکداری و نه فرآیندهای دستوری، بر آن حاکم باشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد ادارات امور شعب منطقه دو کشور با بیان اینکه مردم به بانک ملی ایران به عنوان سرمایه بزرگ خود اعتماد دارند و امروز این اعتماد دیرینه و نقش آفرینی باید تقویت شود، گفت: بانک خلق پول نمی کند بنابراین باید منطق بانکداری و نه فرآیندهای دستوری، بر آن حاکم باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در این نشست که با حضور برخی از مدیران ارشد بانک و روسای ادارات امور شعب استان ها برگزار شد، ایجاد تغییرات در رویه ها و راهبردها را از مهم ترین سیاست های پیش روی بانک ملی ایران برشمرد و افزود: باید در برنامه ها، عمل گرایانه پیش رویم و توصیه من به همه مدیران بانک نیز همین مهم است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید تصویری کامل از برنامه های بانک داشته و نسبت به حل مسائل و چالش ها متعهد باشند، تصریح کرد: باید تصویر حرکت رو به جلوی بانک ملی ایران و امید حاکم به بهبود شرایط برای مشتریان و ذی نفعان بانک ترسیم و منتقل شود.

فرزین با بیان اینکه بانک ملی ایران منبع شروع تحولات نوسازی های سده اخیر در کشور بوده و حالا این موتور محرکه باید تقویت شود، اظهار کرد: اصلاح ساختار نیاز به تعامل و همکاری دارد و باید آسیب شناسی ها برای تحقق اهداف کلان بانک ویژه تر دنبال شوند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم توجه بیشتر بر بخش بازاریابی در شعب ، از اختصاص چندین شعبه تا پایان سال به بانکداری شعب خبر داد و اضافه کرد: در برخورد با شرکت ها باید بروکراسی های اداری کوتاه و مقررات تا حد امکان تسهیل شوند.

فرزین تصریح کرد: از دست رفتن سهم، یکی از اشکالات در نظام بانکی است که بخشی از آن مربوط به خارج از سیستم بانکی همانند مقررات و تکالیف تکلیفی دولت و مجلس می شود. این در حالی است که مطالبات از دولت نیز یکی از چالش های ماست که نه تنها درآمدی را ایجاد نمی کند بلکه بانک با این مطالبات دچار مشکل نقدینگی است.

همچنین محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک نیز بررسی راهکارهای جذب منابع و شناخت نقاط ضعف و و قوت ادارات امور شعب را هدف برگزاری این نشست عنوان کرد و گفت: بازاریابی و ارتباط مستمر با مشتریان باید تقویت شود و تمرکز مدیران باید بر حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در بخش فناوری اطلاعات بانک صورت گرفته است، اظهار کرد: خدمات قابل توجه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران و اقدامات مهم صورت گرفته در این بخش باید در راستای ارتقای سطح رضایتمندی برای مشتریان تشریح شوند تا بهره وری بالاتری از این خدمات نیز صورت گیرد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: