کد خبر: ۲۰۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 08 October 2022
صدور بیمه‌نامه‌ آنلاین با تمرکز بر خرده فروشی و بیمه‌گری دیجیتال از جمله اهداف مهم بیمه پارسیان است .به همین منظور بیمه پارسیان برای تسهیل درفرآیند صدور بیمه نامه شخص ثالث به مشتریان، ارایه این محصول را به صورت آنلاین آغاز کرده است.

صدور بیمه‌نامه‌ آنلاین با تمرکز بر خرده فروشی و بیمه‌گری دیجیتال از جمله اهداف مهم بیمه پارسیان است .به همین منظور بیمه پارسیان برای تسهیل  درفرآیند صدور بیمه نامه شخص ثالث به مشتریان، ارایه این محصول را به صورت آنلاین آغاز کرده است.

به گزارش بانکداری ایرانی ، برای بررسی بیشتر  مصاحبه ای با سلطانی، مدير بیمه های خودرو شرکت بیمه پارسیان انجام شده‌است که در ادامه می خوانید.

 

مزایای صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث پارسیان چیست؟
از آن جایی که شرکت بیمه ی پارسیان به عنوان یک شرکت بیمه خصوصی و خلاق و پیشرو در صنعت بیمه می باشد و با رویکرد جلب رضایت بیمه گزاران و جذب پورتفو و در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت بابت تسهیل دسترسی عموم مردم به تهیه بیمه نامه، اقدام به ایجاد شرایط خرید بیمه نامه شخص ثالث به صورت آنلاین نموده است. از جمله مزایای مهم این طرح خرید بیمه نامه اجباری شخص ثالث به صورت غیر حضوری است. نام دیگر این طرح "فرا" بوده و این واژه مخفف فوری، راحت و آسان است. همچنین دسترسی به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل نیز از دیگر مزایای این طرح است ضمن اینکه بیمه گزار به صورت مستقیم با شرکت بیمه گر روبروست و این باعت جلب اعتماد بیشتر مشتریان می گردد.

 با توجه به راه اندازی سیستم صدور آنلاین و تمدید بیمه نامه شخص ثالث بیمه پارسیان، توضیحاتی را جهت آشنایی بیشتر بیمه گزاران به صورت مختصر تشریح فرمایید؟
تمامی مشتریان فارغ از این موضوع که بیمه نامه قبلی آن ها متعلق به کدام شرکت بیمه گر است، می توانند از طریق مراجعه به سایت اینترنتی بیمه پارسیان به آدرس www.parsianinsurance.ir اقدام به خرید بیمه نامه شخص ثالث فرمایند.

 روش تمدید بیمه نامه در این سیستم چگونه است؟
بیمه گزاران پس از مراجعه به سایت اینترنتی شرکت وارد بخش خرید بیمه نامه شخص ثالث شده و پس از تکمیل اطلاعات درخواستی و پرداخت حق بیمه از طریق درگاه اینترنتی، اقدام به خرید بیمه نامه می نمایند.

راه های دسترسی به سیستم صدور و تمدید بیمه نامه شخص ثالث پارسیان چیست؟
این امکان برای کلیه بیمه گزاران با هر گونه وسیله ارتباطی هوشمند از قبیل کامپیوتر، تبلت، موبایل و غیره، با مراجعه به سایت رسمی شرکت بیمه پارسیان(صفحه اصلی سایت، قسمت خدمات اینترنتی و انتخاب گزینه صدور و تمدید بیمه نامه شخص ثالث خودرو) و همچنین از طریق اپلیکیشن چتر همراه پارسیان فراهم شده است.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: