کد خبر: ۲۰۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - 03 October 2022
چرا رونمایی از سامانه نوبت‌دهی آنلاین بانک ملت باارزش است؟
ارباب‌رجوع بانک در هیچ جای دنیا به صفر نرسیده است. باوجود بانکداری دیجیتالی و الکترونیکی و فراهم شدن امکانات آنلاین بازهم شهروندان مجاب هستند که به بانک‌ها مراجعه کنند.

بانکداری ایرانی - علی سوری ؛ در عصری زندگی می‌کنیم که زمان بیشترین معنی را دارد. علاوه بر آن، پس از دوران همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا، دیگر ماندن در محیطی خاص به بدترین کار تبدیل‌شده است و شهروندان به دنبال راه‌حلی هستند تا از انتظار کشیدن در محیطی بسته خودداری کرده و وقت و سلامت خود را با دوری از چنین محیطی حفظ کنند. بنگاه‌های اقتصادی باید در راستای تکریم ارباب‌رجوع دست به اقدامات محافظتی و مفید بزنند.

به گزارش بانکداری ایرانی، یکی از محیط‌هایی که همه شهروندان دنیا با آن درگیر بوده و دفعات به آن سر می‌زنند محیط بانکی است. ارباب‌رجوع بانک در هیچ جای دنیا به صفر نرسیده است. باوجود بانکداری دیجیتالی و الکترونیکی و فراهم شدن امکانات آنلاین بازهم شهروندان مجاب هستند که به بانک‌ها مراجعه کنند، چراکه برخی از اقدامات حقوقی نیاز به حضور قطعی دارد. به همین دلیل باید راهکاری برای مردم اندیشید تا هم در وقت و هم در سلامت اطمینان خاطر حاصل شود.

از طرف دیگر برخی از بانک‌ها به دلیل فعالیت مثبت و عملکرد مناسب دارای محبوبیت زیادی بین شهروندان هستند و شهروندان مراجعه زیادی به آن بانک‌ها دارند یا اینکه میزان تراکنش آن بانک‌ها به بیشترین وضعیت می‌رسند. همین موضوع سبب می‌شود تا بانک‌های بزرگ دست به ابتکارات مناسبی بزنند.

بانک ملت ازجمله بانک‌هایی است که همواره دارای شعب شلوغ و پرترددی است برای این موضوع بانک ملت دست به خلاقیت جالبی زده و سامانه نوبت‌دهی آنلاین را راه‌اندازی و رونمایی کرد.

این رخداد ازآنجایی‌که برای آسایش مشتریان بانک طرحی شده است نشان‌دهنده درک بالای بانک از موضوع تکریم ارباب‌رجوع است.

با توجه به تلاش بانک ملت در 20 سال گذشته برای گسترش سامانه‌های الکترونیک به‌صورت ۲۴*۷ ، توانسته خدمات متنوعی را در بستر همراه بانک، اینترنت بانک، پایانه‌های خودپرداز و فروش ارائه کند. بر همین اساس حجم تراکنش‌های بانک رشد قابل‌توجهی داشت. این رخدادها نیاز به تحولات جدیدی داشت. مدیرعامل بانک ملت در این رابطه معتقد است: «سامانه نوبت‌دهی آنلاین دارای ویژگی‌های مهمی است. ازجمله، این امکان را فراهم می‌سازد تا مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز و از طریق درگاه‌های مختلف نسبت به تعیین و رزرو نوبت اقدام کنند. مشتریان می‌توانند از طریق سامانه همراه بانک ملت، وب‌سایت اینترنتی بانک یا تماس با مرکز ارتباط بانک وقت خود را تعیین کنند. ویژگی دیگر سامانه این است که زمان رزرو شده در یک بازه زمانی ۳۰ دقیقه‌ای یعنی ۱۵ دقیقه قبل تا ۱۵ دقیقه بعد از زمان رزرو شده فعال می‌شود. بدین ترتیب هم‌زمان با رسیدن مشتری به شعبه و اعلام حضور خود از طریق کانال‌هایی که نام‌برده شد، سامانه به‌صورت خودکار شماره رزرو شده را به‌محض خالی شدن اولین باجه فرامی‌خواند.علاوه بر موارد گفته‌شده کاربری ساده سامانه باعث می‌شود تقریباً همه مشتریان بتوانند از آن استفاده کنند. حتی اگر مشتری دسترسی به اینترنت نداشته باشد از طریق تماس با مرکز ارتباط ملت می‌تواند نوبت خود را رزرو کند. این خدمت در شرایط کنونی در تمامی شعب قابل‌استفاده است و محدودیتی نیز در این زمینه وجود ندارد.»

بر اساس گفته‌های مدیرعامل بانک و اقداماتی که این بانک انجام داده است، در راستای تکریم ارباب‌رجوع این اقدامات انجام‌شده و برای مشتریان بسیار ارزشمند بوده و می‌تواند نشان از بالا بودن جایگاه مشتریان نزد مدیران ارشد بانک باشد.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: