کد خبر: ۲۰۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - 07 September 2022
«علی عاشوری» مدیر عامل صندوق امداد ولایت در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم، از عملکرد ارزنده این بانک در خصوص اجرای تفاهم نامه سراسری صندوق امداد ولایت تجلیل نمود.

بسط همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باعث توانمندسازی اقشار محروم می‌شود«علی عاشوری» گفت: امیدواریم با بسط بیش از پیش همکاری های بانک قرض الحسنه مهر ایران و کمیته امداد حضرت امام (ره)، روند مبارک توانمند سازی اقشار ضعیف و محرومیت زدایی از جامعه، با شتابی مضاعف استمرار یابد.


«علی عاشوری» مدیر عامل صندوق امداد ولایت در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم، از عملکرد ارزنده این بانک در خصوص اجرای تفاهم نامه سراسری صندوق امداد ولایت تجلیل نمود.

در این دیدار که «مسعودیان» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیز «باوند پوری» مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان قم نیز حضور داشتند، «علی عاشوری» عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در اجرای تفاهم نامه سراسری این صندوق را بسیار ارزنده و شایسته تقدیر دانست و افزود: برطبق آمار رسمی اعلام شده، استان قم یکی از موفق ترین استانها در جذب اعتبارات تخصیص یافته بوده که یقیناً این مهم، بدون تلاشهای بی دریغ و همکاری های همه جانبه کلیه واحدهای صف و ستاد بانک در سطح استان، هیچ گاه حاصل نمی شد.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت افزود: به برکت سنت نیکو و خداپسندانه قرض الحسنه و به مدد تعامل شایسته بانک در سطح استان، خوشبختانه بسیاری از مشکلات مالی و دغدغه های معیشتی مددجویان تحت پوشش در حوزه های مختلف همچون مسکن، اشتغال و... مرتفع گشته و امیدواریم با بسط بیش از پیش همکاری های بانک قرض الحسنه مهر ایران و کمیته امداد حضرت امام (ره) ، این روند مبارک توانمند سازی اقشار ضعیف و محرومیت زدایی از جامعه، با شتابی مضاعف استمرار یابد.

در ادامه این نشست صمیمانه، «سید حسین دامادی» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم نیز با ابراز خرسندی از همکاری های شکل گرفته، دو مجموعه را دارای مأموریت یکسان که همانا توسعه و تقویت عدالت اقتصادی در سطح جامعه است دانست.

وی افزود: نیازمندان واقعی و آبرومند جامعه، ولی نعمتان بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند و موضوع ارائه خدمات و وام ارزان، شرعی و مناسب توأم با احترام و تکریم، به این طیف از هموطنان، همواره جزء راهبردهای اصلی بانک بوده و خواهد بود.

در ادامه، «باوند پوری» مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان قم نیز ، جذب بیش از ۴۰ درصدی اعتبارات تخصیص یافته در سال جاری را بسیار مطلوب و ناشی از ایفای نقش فعالانه و صد البته دلسوزانه بانک و مدیران و کارکنان آن دانسته و بر استقبال این صندوق از گسترش همکاری ها تأکید کرد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: