کد خبر: ۲۰۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - 30 August 2022
پروژه ۴۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن شهر در جدید پرند، ظرف یک سال توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با قیمت هر متر مربع ۵.۵ میلیون تومان به مراحل پایانی رسیده و در آستانه‌ی تحویل قرار دارد.

بانکداری ایرانی- پروژه ۴۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن شهر در جدید پرند، ظرف یک سال توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با قیمت هر متر مربع ۵.۵ میلیون تومان به مراحل پایانی رسیده و در آستانه‌ی تحویل قرار دارد.

به گزارش ایسنا، یکی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند که قرارداد آن از مردادماه سال گذشته منعقد شده به تعداد ۴۹۶ واحد هم‌اکنون به مرحله نازک‌کاری رسیده و در آستانه‌ی تحویل به متقاضیان است. این پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرا شده و بنا به گفته محمود شایان ـ مدیرعامل بانک مسکن اگر دستگاه‌های ذی‌ربط با سازنده همکاری لازم را انجام می‌دادند امروز کلید واحدها را تحویل متقاضیان می‌دادیم.

آن‌طور که شایان اعلام کرده، در ابتدا هزینه‌ی ساخت هر متر مربع از واحدهای پروژه مذکور ۲.۷ میلیون تومان بوده که پس از تعدیل نرخ به ۴.۵ میلیون تومان رسیده و به طور کلی قیمت تمام شده آن متری ۵.۵ میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل بانک مسکن در نشست خبری که امروز در شهر جدید پرند برگزار شد، با اشاره به سقف تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن اظهار کرد: سازندگان می‌توانند یک ساله واحدها را بسازند و توان نیروهای داخلی در این زمینه وجود دارد. در کنار آنها بانک مسکن نیز تسهیلات را تامین می‌کند.

او اعلام کرد: برای آن‌که طول دوره مشارکت و میزان اقساط متقاضیان کاهش پیدا کند با یک شرکت ایرانی قرارداد بسته‌ایم تا به صورت صنعتی‌سازی پروژه‌ها را پیش ببریم. بدین ترتیب ظرف شش ماه ۲۰ هزار واحد ساخته خواهد شد که این مساله به نفع متقاضیان است.

هم‌چنین محمدجواد اسماعیلی ـ مدیرعامل شرکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در این نشست گفته است: کلنگ پروژه مذکور از شهریور سال قبل زده شده و ما توانایی این را داریم که پروژه ۵۰۰ واحدی را ظرف ۱۲ ماه به اتمام برسانیم و تحویل دهیم.

بنابراین گزارش حدود ۳.۶ میلیون نفر از ۵.۵ میلیون نفری که در کل کشور برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند تایید شده‌اند. تا کنون بیش از ۶۲۲ هزار و ۴۵۸ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در بانک مسکن افتتاح حساب و به طور کلی مبلغ ۲۱ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان در حساب‌های خود واریز کرده‌اند. اوایل مردادماه تعداد افتتاح حساب‌ها ۵۵۹ هزار نفر و آورده آنان ۱۸ هزار میلیارد تومان بود که آمار از رشد ۱۱ درصدی افتتاح حساب‌ها حکایت دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: