کد خبر: ۲۰۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - 29 August 2022
در دوره مرداد 6.8 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و 3.7 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در پنجمین ماه سال 1401 تراز عملیاتی مثبت 3 هزار میلیارد تومانی را ثبت کرد.

 بانک ملت با سرمایه ثبتی و ثبت نشده 20.7 و 5.5 هزار میلیارد تومانی به عنوان اولین بانک بزرگ بورسی، گزارش فعالیت پنجمین ماه دوره مالی منتهی به اسفند 1401 را منتشر کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی، بانک ملت به عنوان اولین بانک بزرگ بورس در عملکرد مرداد و پنج ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۳ و ۱۲.۶ هزار میلیارد تومانی شد.

براین اساس، "وبملت" در دوره مرداد 6.8 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و 3.7 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در پنجمین ماه سال 1401 تراز عملیاتی مثبت 3 هزار میلیارد تومانی را ثبت کرد.

این بانک طی پنج ماه سال جاری نیز با کسب 31.5 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی و پرداخت 18.9 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری ، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت 12.6 هزار میلیارد تومانی شد که نسبت به دوره مشابه قبل 48 و 42 درصد افزایش داشته اند.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: