کد خبر: ۲۰۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - 28 August 2022
این شرکت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، از یکم تا دهم شهریور 1401، انواع بیمه‌نامه‌های اتومبیل، آتش سوزی، مسئولیت و عمر و سرمایه گذاری خود را با تخفیف و شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

شرکت بیمه نوین به مناسبت آغاز هفته دولت، محصولات بیمه‌ای خود را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، این شرکت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، از یکم تا دهم شهریور 1401، انواع بیمه‌نامه‌های اتومبیل، آتش سوزی، مسئولیت و عمر و سرمایه گذاری خود را با تخفیف و شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

بیمه‌نامه‌های مسئولیتی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند شامل بیمه‌­های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان صنعتی، خدماتی و بازرگانی،کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیرا پزشکان، مسئولیت حرفه‌ای مدیران مجتمع‌ها و مراکز آموزشی و مسئولیت مدنی دارندگان آسانسور و مسئولیت مدنی نصب و نگهداری آسانسور در قبال استفاده‌کنندگان می‌شوند.

بیمه‌های آتش سوزی منازل مسکونی، مراکز صنعتی، غیر صنعتی و انبارها و نیز بیمه های بدنه اتومبیل و بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری(تخفیف در هزینه‌های بیمه‌گری) از دیگر محصولاتی است که به همین مناسبت با تخفیف و شرایط ویژه ارائه می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط این تخفیف‌ها، می‌­توانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com مراجعه کرده و یا با شماره 021-23047 تماس حاصل کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: