کد خبر: ۲۰۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - 25 August 2022
وزیر جهادکشاورزی گفت: تمام قد از سرمایه‌‎گذاران صنایع غذایی و تولیدکنندگان غذا حمایت می‌کنیم و سیاست دولت سیزدهم نیز پشتیبانی از سرمایه‌گذاری در این بخش است.

بانکداری ایرانی-وزیر جهادکشاورزی گفت: تمام قد از سرمایه‌‎گذاران صنایع غذایی و تولیدکنندگان غذا حمایت می‌کنیم و سیاست دولت سیزدهم نیز پشتیبانی از سرمایه‌گذاری در این بخش است.

سید جواد ساداتی‌نژاد پنجشنبه سوم شهریور ۱۴۰۱ در بازدید از طرح توسعه یک شرکت در زمینه صنایع دام در شهرستان بوئین‌زهرا اظهار کرد: از ظرفیت‌های منطقه بوئین‌زهرا در حوزه‌های صنایع دام و کشاورزی استان قزوین آنطور که باید استفاده نشده است، در حالی که این منطقه ظرفیت و قابلیت بالایی در زمینه تولید خوراک دام با کیفیت دارد که تقاضا دارم هلدینگ‌های قزوین در این زمینه نیز سرمایه‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در صنعت غذا از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، افزود: شاید سرمایه‌گذاری در بسیاری از بخش‌های صنعتی سودمندتر باشد اما فعالان صنایع دامی با ورود به این حوزه جهاد کرده و به تأمین امنیت غذایی کمک قابل توجهی کرده‌اند.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: تمام قد از سرمایه‌گذاران صنایع غذایی و تولیدکنندگان غذا حمایت می‌کنیم و سیاست دولت سیزدهم نیز پشتیبانی از سرمایه‌گذاری در این بخش است.

وی ادامه داد: تأمین امنیت غذایی توسط تولیدکنندگان یک روی سکه است و روی دیگر سکه، کاهش قیمت‌هاست، بنابراین انتظار داریم تولیدکنندگان در مناسبت‌های مذهبی و ملی مانند ماه رمضان و نوروز قیمت‌ها را متعادل و کاهش دهند.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان گفت: متأسفانه در زمان این رویدادهای ملی و مذهبی با مباحثی چون دلالی، واسطه‌گری و افزایش قیمت‌ها مواجه می‌شویم؛ در این شرایط از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی بزرگ تقاضا داریم در کاهش قیمت‌ها حتی به قیمت ضرر کوتاه مدت، پیشگام باشند.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: