کد خبر: ۲۰۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - 20 August 2022
در چهار ماه نخست امسال
بررسی 15 شرکت بیمه ای در چهار ماه نخست سال جاری حاکی از تولید 62 هزار و536 میلیارد تومان حق بیمه که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 26هزار و 688 میلیارد تومان معادل 74 درصد افزایش را نشان می دهد.

بانکداری ایرانی- بررسی 15 شرکت بیمه ای در چهار ماه نخست سال جاری حاکی از تولید 62 هزار و536 میلیارد تومان حق بیمه که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 26هزار و 688 میلیارد تومان معادل 74 درصد افزایش را نشان می دهد.

رشد 27 هزار میلیارد تومانی تولید حق بیمه در بیمه ها / بیمه دانا و معلم بیشترین و کمترین رشد داشتند

به گزارش بانکداری ایرانی، براساس تازه ترین گزارش عملکرد ماهیانه 15 شرکت بیمه ای منتهی به پایان تیرماه سال جاری، این شرکت ها در مجموع 62 هزار و 536 میلیارد تومان حق بیمه تولید کردند این رقم در دوره مشابه سال گذشته 35 هزار و 848 میلیارد تومان بود.

سه شرکت بیمه دانا،زندگی خاورمیانه و البرز بیشرین سرعت و بهترین عملکرد را در تولید حق بیمه داشته اند به طوری که بیمه دانا 259 درصد، خاورمیانه 203 و البرز 138 درصد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد داشته اند و کمترین رشد بیمه معلم با 9 درصد داشته است .

دربخش میزان تولید حق بیمه، شرکت بیمه پاسارگاد، دانا و آسیا بیشترین حق بیمه را تولید کردند و بهترین عملکرد داشته اند. کمترین حق بیمه را بیمه زندگی خاورمیانه تولید کرده است .

*لازم به یاد آوری است بیمه دی به دلیل عدم تمدید قرارداد بیمه درمان تکمیلی بنیاد شهید در زمان مشخص نمی توان عملکرد این شرکت را دراین بازه زمانی ارزیابی کرد.

رشد 27 هزار میلیارد تومانی تولید حق بیمه در بیمه ها / بیمه دانا و معلم بیشترین و کمترین رشد داشتند
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: