کد خبر: ۲۰۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۳۰ تير ۱۴۰۱ - 21 July 2022
قیمت اجاره خانه در انگلیس در ماه ژوئن با بیشترین سرعت از سال ۲۰۱۶ افزایش یافت.

بانکداری ایرانی- قیمت اجاره خانه در انگلیس در ماه ژوئن با بیشترین سرعت از سال ۲۰۱۶ افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، مرکز ملی آمار انگلیس روز چهارشنبه (۲۰ جولای) اعلام کرد، اجاره بها نسبت به سال گذشته در ماه گذشته ۳ درصد افزایش یافته است که قوی‌تر از رشد ۲.۸ درصدی در ماه می است.

اجاره‌بها همراه با قیمت ملک در حال افزایش است و تقاضا از عرضه خانه در هر دو بازار پیشی گرفته است. کری لوئیس، آمارگیر قیمت مسکن در مرکز ملی آمار بریتانیا گفت: اجاره بها در سراسر کشور به رشد خود ادامه داد و وست میدلندز شاهد بیشترین افزایش بود.

یک گزارش جداگانه نشان داد که قیمت مسکن در بریتانیا در سال منتهی به ماه می ۱۲.۸ درصد افزایش یافته است که از ۱۱.۹ درصد در آوریل افزایش یافته است. میانگین هزینه یک خانه از ماه می، در حال حاضر ۲۸۳ هزار پوند یا حدود ۳۲ هزار پوند بیشتر از یک سال پیش است.

لوئیس گفت: تورم سالانه قیمت مسکن با قوی‌ترین افزایش‌ها در ولز، دوباره افزایش یافت. لندن شاهد کمترین افزایش بود، اگرچه قیمت‌ها در آنجا به شتاب ادامه می‌دهند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، در انگلستان، قیمت مسکن در سال منتهی به ماه می ۱۳.۱ درصد افزایش یافت که اکنون به رکورد ۳۰۲ هزار پوند رسیده است. قیمت در لندن ۸.۲ درصد افزایش یافت که کندترین سرعت رشد در میان مناطق بریتانیاست.

برچسب ها: اجاره بها ، انگلیس ، تورم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: